מרדף מטורף בנתיבות: בן 14 השתולל עם רכב ברחבי העיר (וידאו)
אירוע חריג ומסוכן בנתיבות: שוטרי תחנת נתיבות עיכבו בסוף השבוע קטין בן 14, שעל פי המשטרה נהג ברכב ללא רישיון נהיגה, כאשר עמו ברכב שני קטינים נוספים. הרכב נסע על גבי הג'אנטים, ובמהלך הנסיעה נראו גיצים יוצאים ממנו.
במשטרה מסרו כי שוטרי תחנת נתיבות ממשיכים בפעילות יזומה ונחושה נגד עבירות תנועה מסכנות חיים, ובפרט נגד תופעת נהיגת קטינים ללא רישיון נהיגה.
במהלך פעילות יזומה של שוטרי התחנה בעיר בסוף השבוע, הבחינו השוטרים ברכב שנוסע באופן חריג על גבי הג'אנטים, סמוך לכיכר המשטרה בנתיבות. במהלך הנסיעה נראו גיצים יוצאים מהרכב, באופן שסיכן את הנהג, את נוסעי הרכב ואת משתמשי הדרך.
השוטרים סימנו לנהג לעצור, אולם על פי המשטרה הוא לא נשמע להוראותיהם והחל בנסיעה מהירה מהמקום. השוטרים פתחו במרדף אחר הרכב, ובסיומו נעצרו נהג הרכב ושני הנוסעים שהיו עמו.
בבדיקה התברר כי ברכב שהו שלושה קטינים, בני 14 ו-15, בהם נהג קטין בן 14 שאינו מורשה לנהיגה. כלל המעורבים עוכבו והועברו להמשך חקירה בתחנת נתיבות.
מפקד תחנת נתיבות, סנ"צ עדי בוחבוט, אמר בעקבות האירוע: 'נהיגת קטינים ללא רישיון נהיגה היא תופעה חמורה ומסוכנת, שעלולה להסתיים באסון כבד. הערנות והתגובה המהירה של שוטרי תחנת נתיבות מנעו המשך סיכון ממשי של משתמשי הדרך'.
עוד הוסיף בוחבוט: 'נמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שבוחר לנהוג ללא רישיון, ונפעל למיצוי הדין גם עם כל גורם שיאפשר מסירת כלי רכב למי שאינו מורשה לנהוג, במטרה לשמור על ביטחון הציבור ועל חיי אדם'.
האירוע מצטרף לשורת מקרים שבהם קטינים נתפסים נוהגים ללא רישיון, לעיתים ברכבים שנמסרו לידיהם או הושגו בדרכים שונות. במשטרה מדגישים כי מדובר בעבירה חמורה, שעלולה בתוך שניות להפוך לאירוע קטלני.
נסיבות האירוע נחקרות.










































