נער כבן 15 נהרג בהתהפכות רכב בכביש 40 סמוך לבאר שבע (וידאו)
הקטל בכבישי ישראל נמשך: נער כבן 15 נהרג הלילה בתאונת דרכים קטלנית בכביש 40 סמוך לבאר שבע, לאחר שרכב התהפך לשדה סמוך לכביש. על פי הדיווח, מדובר בהרוג ה-203 בתאונות דרכים מתחילת השנה.
סמוך לשעה 00:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רכב שהתהפך בכביש 40, סמוך לבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של נער כבן 15, שסבל מחבלה רב מערכתית קשה.
בתאונה נפצע גם צעיר כבן 20 באורח בינוני. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא סובל מחבלות בגופו.
סמוך לשעה 1:00 בלילה התקבל גם דיווח במוקד זק"א 1220 על התאונה הקטלנית. מתנדבי זק"א מרחב נגב, צוות באר שבע, הוזעקו לזירה ופועלים במקום בכבוד המת ובאיסוף הממצאים.

שמעון זגורי, מפקד זק"א באר שבע, ונוריאל זגורי, קמב"ץ זק"א באר שבע, שמטפלים בזירה, מסרו: 'הוזעקנו בשעת לילה מאוחרת לזירת תאונת דרכים קטלנית, בה רכב התהפך לשדה הסמוך לכביש. כשהגענו למקום ראינו נער כבן 15 שנפגע באורח קשה ככל הנראה כתוצאה מהתהפכות הרכב. פראמדיקים של מד"א נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק"א צוות באר שבע פועלים בזירה בכבוד המת ובאיסוף הממצאים'.

פרמדיק מד"א איציק ינאי סיפר: 'ראינו את הנער כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלות קשות מאוד בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב פציעותיו היו משמעותיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במקביל, הענקנו לצעיר בשנות ה-20 שנפצע באורח בינוני טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים'.
התאונה הקטלנית בכביש 40 מצטרפת לשורת תאונות קשות שאירעו בכבישי הדרום ובכבישי ישראל מתחילת השנה. כביש 40, אחד מצירי התנועה המרכזיים בנגב, משמש מדי יום נהגים רבים, בהם תושבי באר שבע, יישובי הסביבה והיישובים הבדואיים בנגב.
נסיבות התאונה נבדקות.










































