רחפן ועליו לבנת חבלה, תחמושת וטלפון נייד אותר בשגב שלום
רחפן חשוד ועליו אמצעי לחימה בלתי חוקיים אותר במהלך פעילות מבצעית יזומה של בלשי ימ'ר בתי הסוהר, בשיתוף בלשי תחנת שגב שלום, לוחמי המשמר הלאומי ויחידת בח'מ דרום, בשטח פתוח ביישוב שגב שלום.
במהלך הפעילות איתרו הכוחות רחפן שהוסלק ברכב בשטח פתוח. בבדיקת הרחפן נמצאו לבנת חבלה, טלפון נייד ותחמושת, שהוסלקו בחלקו האחורי של הרחפן.
עם איתור הממצאים סגרו הכוחות את הזירה, וחבלן משטרה הוזעק למקום. לאחר טיפול מקצועי ובטוח של החבלן, נוטרלו הממצאים והועברו להמשך טיפול וחקירה בתחנת שגב שלום.
מפקד ימ'ר בתי הסוהר, גנ'מ יוסי דורון, אמר: 'פעם נוספת פעילות משולבת הביאה לסיכול טרור פלילי. שירות בתי הסוהר, על פי מדיניות הנציב, ימשיך לפעול בתוך ומחוץ לחומות למען שלום וביטחון הציבור ככל שיידרש'.
מפקד תחנת שגב שלום, סנ'צ אלי כהן, אמר: 'איתור רחפן הנושא אמצעי לחימה ולבנת חבלה מעיד על הסיכון הנשקף לציבור ועל חשיבות הפעילות המבצעית של שוטרי התחנה בשיתוף כלל הכוחות. נמשיך לפעול בנחישות, בשיתוף כלל היחידות והגורמים הרלוונטיים, לאיתור וסיכול אמצעי לחימה ולמיצוי הדין עם המעורבים, למען ביטחון התושבים ושמירת הסדר הציבורי'.
בשירות בתי הסוהר ובמשטרת ישראל מסרו כי ימשיכו לפעול בנחישות נגד החזקה, הסלקה והפצה של אמצעי לחימה ואמצעים העלולים לסכן את שלום הציבור וביטחונו, תוך שימוש בכלל האמצעים המבצעיים העומדים לרשותם.














































