באר שבע הצדיעה לנוער מוביל עשייה חברתית

מאות מדריכים, רכזים ופעילים מתנועות וארגוני הנוער בבאר שבע השתתפו בערב הוקרה חגיגי במתחם מיוזיק סיטי. ראש העיר רוביק דנילוביץ': 'בני ובנות הנוער שלנו הם הכוח המוביל של באר שבע'
שיתוף בווטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף בטוויטר שיתוף באימייל הדפסת כתבה
ערב הוקרה לבני ובנות נוער מתנועות וארגוני הנוער בבאר שבע במתחם מיוזיק סיטי. צילום: עדן זמר

באר שבע הצדיעה למנהיגות הצעירה שלה: במעמד ראש העיר, רוביק דנילוביץ', בכירי העירייה וחברת כיוונים, נערך לאחרונה במתחם מיוזיק סיטי ערב הוקרה חגיגי למאות מדריכים, רכזים ופעילים מתנועות וארגוני הנוער בעיר.
האירוע, שהופק על ידי מחלקת הנוער העירונית יחד עם מועצת תנועות הנוער העירונית, נועד להוקיר את בני ובנות הנוער הפועלים לאורך השנה למען הקהילה, לוקחים חלק ביוזמות חברתיות ומובילים פעילות התנדבותית המחזקת את המרקם החברתי בבאר שבע.

צילום: עדן זמר

בערב השתתפו ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ', מנכ'ל חברת כיוונים, איתמר אאורטה, מפקחת מינהל חברה ונוער, נסי אברהמי, חבר מועצת העיר, אורי כרמל,
 מנהלת מחלקת הנוער, אורטל אזולאי כהן, ומנהל תחום תנועות וארגוני הנוער, גל אורבך.
שיאו של הערב נרשם בטקס החגיגי, במהלכו הוענקו תעודות הצטיינות לסניפים המובילים, כהוקרה על מנהיגות צעירה, מעורבות קהילתית, תרומה לחברה והובלת יוזמות משמעותיות לאורך השנה.

ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ', בירך את בני ובנות הנוער ואמר: 'בני ובנות הנוער שלנו הם הכוח המוביל של באר שבע. הם בוחרים מדי יום ליזום, להתנדב, להשפיע ולפעול למען הקהילה, ובכך מעצבים את פניה של העיר ואת עתידה. אנו גאים בהם וממשיכים להשקיע במנהיגות הצעירה, שמחזקת את החוסן החברתי והקהילתי של באר שבע'.
האירוע החגיגי נחתם בהופעה חיה של האמן נדב חנציס.