סחר בסמים עם בני נוער - ולא ידע שהמשטרה מאזינה לו

תושב ב''ש בן 24 נעצר בחשד שסיפק מריחואנה לנערים. המשטרה הוציאה צו שופט והאזינה לטלפון שלו. במקרה, אחר, אצל זוג בשכונה ד' נמצאו סמים, רימוני הלם ואקדח. כתבי האישום בדרך
send whatsapp messsage send FB messsage
חלק מהתפיסה המשטרתית (צילום: משטרת ישראל)

שני פיצוחים של מחלק הנוער במשטרת באר שבע, בנושא אספקה וסחר בסמים: במקרה הראשון, נפתחה חקירה כנגד תושב באר שבע בעקבות חשד לשימוש בסמים בקרב בני נוער במקומות שונים בבאר שבע.

על פי החשד, תושב באר שבע סחר והדיח קטינים להשתמש בסם וביצע עסקאות של מכירת מריחואנה. החשוד נעצר בעקבות חקירה, אשר כללה האזנה בצו בית משפט. ברשות החשוד נמצאו הסמים ומשקל. כמו כן, נעצרו שני קטינים, בני 16 ו-17. על פי תקשורת הוואצאפ שיורטה בעת ההאזנה, החשוד היה שולח תמונות של ה''סחורה'' בקבוצת וואצאפ שכונתה בשמה של סלבריטאית והנערים יכלו לבחור מההיצע. חשוד נעצר ותוגש כנגדו הצהרת תובע על ידי לשכת תביעות נגב.

אקדח ושני רימוני הלם (צילום: משטרת ישראל)

בהמשך לחקירה הראשונה, נעצרו בני זוג בדירה בשכונה ד' בבאר שבע ובמהלך החיפוש נמצא ברשותם 1.4 ק''ג סם מריחואנה, ששוויו בשוק כ-20,000 שקלים. בחיפוש ברכב של בן הזוג נמצאו מתחת למושב אקדח 9 מ''מ שהוחזק ללא רישיון ושני רימוני הלם. 

שני החשודים, בן 24 ו-בת 29, נעצרו ונגדם הוגשה הצהרת תובע על ידי לשכת תביעות נגב ומחר, שלישי, יוגש כנגדם כתב אישום.

מפקד מחלק הנוער במשטרת ב''ש, פקד יונתן דסקלו, אומר לברנז'ה חדשות באר שבע והנגב: ''אנחנו רואים את שני המקרים בחומרה רבה, בפגיעה באזרחים הנורמטיביים ובבני נוער''.


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3FSWzTO
​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬ 
​​​​​​​​​​​​​​