מי ישלים את החסר ל''צעד קדימה''? - עזרו לעמותה שעושה עבודת קודש

"צעד קדימה" הינה עמותה הפועלת לחינוך ושיקום של ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ומוגבלויות מוטוריות. לאחרונה, יאיר שושן יצא במסע מימון המונים לגיוס כספים - להשלים לילדים את החסר
send whatsapp messsage send FB messsage
מסייעים לעמותה. יאיר שושן מ''נאיר'' (צילום מסך מתוך הסרטון)

"צעד קדימה" הינה עמותה הפועלת לחינוך ושיקום של ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ומוגבלויות מוטוריות.  העמותה הוקמה בשנת 1987  כהתארגנות הורים ואנשי מקצוע במטרה לקדם את גישת החינוך המדריך (גישת פטו) שפותחה בהונגריה, לשלבה כחלק אינטגראלי במערכת החינוך המיוחד בישראל ולהציע אלטרנטיבה להורים שחיפשו עבור ילדיהם גישה חינוכית שיקומית אחרת מהגישה הנהוגה בארץ.

היום, מפעילה העמותה מגוון תכניות ומסגרות לתינוקות, ילדים ומבוגרים עם שיתוק מוחי ועיכוב התפתחותי ברחבי המדינה, בין היתר בבאר שבע. המטרה המרכזית הינה להביא את הילד למעורבות פעילה והשגת עצמאות תפקודית ואישיותית ושילובו במסגרות חיים נורמטיביות – בית ספר, חברה וקהילה תוך מתן התמיכות הסביבתיות הנדרשות לאורך הדרך.

וידאו: הפעילות של צעד קדימה ומסע גיוס מימון ההמונים
​​​​​​​

הגן  בבאר שבע הוא מחולק לשלוש:  גן עם נכות מוטורית שיקומית, גן לילדים עם תסמונות וגן לילדים לאחר תאונות דרכים. ''התפקיד שלנו זה לאפשר לילדים לקחת את התנועה והחופש שלהם עוד צעד אחד קדימה כדי שיגיעו ליותר עצמאות.תפקידנו לאפשר להם לתקשר עם סביבתם ולתת להם ארגז כלים שיוכלו להשתמש בו גם מחוץ לגן ואנו רואים בזה זכות ושליחות עצומה'', אומרים בצעד קדימה. 

''לציוד של הילדים יש השפעה מאוד גדולה להתקדמות התנועתית והתקשורתית, ולצערנו הרב יש לא מעט מצבים שהילדים מחכים בתור למכשיר, וכשזה קורה  זה אומר שהילד איננו יכול להגיע ממקום למקום ואיננו יכול לתקשר באותו הרגע, והכאב לראות שבעקבות החוסר, ההתקדמות איטית ולפעמים נעצרת הוא כאב גדול''.

''לכן אנחנו ההורים יחד עם הצוות המדהים  החלטנו לעשות את הכל כדי להשלים לילדים את כל הציוד הנדרש, יצאנו בקמפיין שכולו מתנדבים וללא שום מטרת רווח לאף אדם או גוף כדי להבטיח לכם התורמים שכל תרומה שתתנו עבור המטרה הקדושה הולכת כולה להשלמת הציוד הנדרש''.

לקמפיין חבר ארגון ההתנדבות המוכר והפעיל בבאר שבע: ארגון ''נאיר'' כשבראש נמצא יאיר שושן שהוא האדם שמוביל את הקמפיין ומכווין אותנו להגיע אל המטרה.

כרגע, על מנת אל היעד, חסרים מעט פחות מ-20,000 שקלים. אם היעד יושלם, יתאפשר לתת לילדים טיפול הרבה יותר טוב. 

תרומות ניתן להעביר דרך פלטפורמת JGIVE - בקישור הזה
ניתן בההעברה בנקאית : בנק פועלים | סניף 690  | מספר חשבון - 160120 לפקודת צעד קדימה
ניתן גם דרך הביט למספר - 050-9907919  וניתן במזומן או בצ'קים בהגעה ישירה אל המשרדים בשעות הבוקר\צהריים כתובתנו רחוב רחוב אשר ברש 7, באר שבע.