KOH THAI - התאילנדית החדשה של קבוצת ''קמפאי''

דווקא בימים הלא קלים של מגפת הקורונה, קבוצת קמפאי פותחת מסעדה תאילנדית חדשה בעיר העתיקה
send whatsapp messsage send FB messsage
ולחן תאילנדי מכל טוב (צילום יח''צ: גליה אבירם / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

דווקא בימים המתעתעים  של מגפת קורונה קבוצת קמפאי פותחת מסעדה תאילנדית חדשה בעיר העתיקה של באר שבע, שנמצאת בתנופת התחדשות. קבוצת קמפאי מפעילה כשמונה מסעדות וברים בבאר שבע ורשת אוכל רחוב אסייתי ברחבי הארץ. כעת, דברי בעלי הרשת, היא מגשימה חלום ומקימה מסעדת נישה תאילנדית.

מדובר, לדברי הבעלים,  ב''מסעדה שמחה עם מוסיקה שתגרום לכם לנוע בכיסא, קוקטיילים מפתיעים בניחוחות תאילנדיים ותפריט יין רחב''.

השף דרור שושן, שף הקבוצה, מהמובילים את המטבח האסייתי בארץ ואחראי עד היום למנות של מסעדת קמפאי הוותיקה, מגיש בקו תאי -התאילנדית החדשה, תפריט אותנטי טעים במיוחד תוך שהוא מקפיד על 5 הטעמים המאפיינים כל ארוחה תאילנדית: חמוץ, מתוק, מלוח, חריף ומר כך שבהרמוניה מופלאה, כל החושים פועלים לחוויה קולינארית מרגשת לאורך הארוחה.  

השף שושן, מקפיד על איכות ומקוריות חומרי הגלם כך שיהוו בסיס למנות התאילנדיות המקוריות המבוססות על בשר, דגים ופירות ים המגיעים טריים מידי יום יחד עם ירקות ועשבי התיבול אותם מגדלים בחווה מיוחדת עבור המסעדה.

בתפריט ניתן למצוא מגוון סלטי רחוב, עוף, דגים ופירות ים, תבשילי קארי בחלב קוקוס, מנות אטריות במגוון רחב של טעמים, מרקים מורכבים ומעניינים כמו כן מנות טבעוניות רבות ומגוונות.

בין המנות המוגשות:  יאם סום או - סלט פומלה טרייה עם קוביות דג מטוגן,  ספייסי סום טאם - סלט פאפאיה ירוקה, לאפ קאי טוד - כדורי עוף עם עשבי תיבול. קאו סוי גאי - מרק קארי תאילנדי בסגנון צ'אנג מאי עם חלב קוקוס ושורש כורכום טרי, נתחי עוף ואטריות טריות , בצל סגול, נבטים, בצל ירוק, בזיליקום תאילנדי, צ'ילי חריף, כוסברה ואטריות קריספיות. מאסמן קארי - תבשיל מאסמן קארי ותבלינים חמים בחלב קוקוס עם קוביות אסאדו שנצלה 8 שעות, תפוחי אדמה, בצלצלי שאלוטס אפויים, בצל ירוק, שום, ג'ינג'ר, כוסברה, בזיליקום, צ'ילי, קריספי שאלוטס ובוטנים. מוגש לצד אורז יסמין מאודה.

המסעדה פתוחה לקהל ולמשלוחים בכל ימות השבוע החל מהשעה 18:00 והיא ממוקמת ברחוב סמילנסקי 23 (העיר העתיקה), באר שבע.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬ ​​​​​​​​​​​​​​