מאפייה נסגרה לחודש בגלל שהעסיקה שוהים בלתי חוקיים
מפקד מחוז דרום, ניצב חיים בובליל, חתם אתמול על צו סגירה מנהלי לעסק מסוג מאפייה ביישוב שגב שלום, לאחר שבמקום אותרו שלושה שוהים בלתי חוקיים שהועסקו בו.
במשטרה מציינים כי מדובר בחלק מפעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות של שהייה בלתי חוקית, העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים. במסגרת הפעילות מבצעים שוטרי מרחב רותם במחוז הדרומי פעילות מוגברת בעסקים ובאתרי בנייה שבהם קיים חשד להימצאות שוהים בלתי חוקיים, במטרה לחזק את ביטחון הציבור ואת המשילות באזור.
ביום 17 ביוני 2026, במהלך סיור שגרתי של שוטרי תחנת שגב שלום ממרחב רותם, אותרו שלושה שוהים בלתי חוקיים, תושבי השטחים ללא אישורי שהייה, אשר הועסקו במאפייה ביישוב.
השוטרים נכנסו למאפייה, עצרו את השלושה והעבירו אותם להמשך חקירה בתחנת משטרת שגב שלום.
בעקבות ממצאי החקירה פעלו שוטרי תחנת שגב שלום לסגירת העסק. אתמול, בהמלצת היועץ המשפטי של המחוז הדרומי, חתם מפקד מחוז דרום על צו סגירה מנהלי למאפייה למשך 30 ימים.
במשטרת ישראל מדגישים כי ימשיכו לפעול בנחישות ובאפס סובלנות נגד תופעת השוהים הבלתי חוקיים ונגד מי שמעורבים בהעסקתם, הסעתם או הלנתם. זאת, כחלק מהמאבק לשמירה על ביטחון הציבור, חיזוק המשילות, אכיפת החוק והשבת תחושת הביטחון לתושבים.










































