הוארך מעצרו של יוסי שוורץ, החשוד בעבירות מין

זוהי הארכת המעצר הרביעית של בעלי הפורום, אשר נעצר בנתב''ג בסוף החודש שעבר. שוורץ חשוד באונס ובמעשה סדום ועבירות מין נוספות
send whatsapp messsage send FB messsage
יוסי שוורץ (צילום מסך מתוך תחקיר ''הצינור'' המשודר ברשת 13, פורסם ברשתות חברתיות, שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

בית משפט השלום בבאר שבע החליט להאריך אתמול, שני אחרי הצהריים, בארבעה ימים נוספים את מעצרו של יוסי שוורץ, בעלי מועדון הפורום. על פי החשד, שוורץ חשוד באונס ובמעשה סדום באישה במועדון הבאר שבעי ובעבירות מין כלפי נשים נוספות.

הוא נעצר בנתב"ג בסוף החודש שעבר. לכאורה, הוא חשוד גם בהשמדת ראיות. זוהי הפעם הרביעית שבית המשפט מאריך את מעצרו.

החקירה בעניינו של שוורץ נפתחה ב-27 במאי, ביחידת הונאה דרום. החקירה עוסקת בחשד לביצוע עבירות מין במועדון בעיר באר שבע ומחוצה לו בידי שוורץ, תושב עומר, בן 60. 

שוורץ נעצר בנתב"ג ב-30 במאי, עם חזרתו לארץ והובא בפני בימ"ש בחשדות המיוחסים. מעצרו הוארך זו הפעם הרביעית. המעצר בוצע בעקבות תלונת צעירה. בסמוך למועד ביצוע המעשה המיוחס לו, הוא טס לחו''ל. המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על עצם קיום הפרשה, על מנת ששוורץ לא יחשוש לחזור לישראל. כשנחת בנתב''ג, נעצר. שוורץ נחשב לאחת הדמויות המובילות בתחום חיי הלילה בישראל, ומי שמזוהה עם הפקות ענק. 

במשטרה ביקשו כי ככל שיש נפגעות אשר מזהות עצמן מול המיוחס וטרם הגיעו לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריהן, נבקש מהן לעשות כך בהקדם.


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬