חשד לרצח: נער נורה למוות ביישוב חורה

שוב קטינים משלמים את מחיר מלחמת החמולות בנגב: נער כבן 17 נורה למוות בשכונה 10 ביישוב חורה. המשטרה לא איתרה חשודים
send whatsapp messsage send FB messsage
הנער שנרצח ביישוב חורה (צילום שהופץ ברשתות), כוחות משטרה בזירה (צילום: משטרת ישראל) / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'

הנגב מדמם והילדים הם אלה המשלמים את מחיר מלחמת החמולות, שיצאה מכלל שליטה: אדריס אבולקיען, כבן 17 נורה למוות במהלך קטטה המונית, בה השתתפו מאות אנשים, בשכונה 10 ביישוב חורה. צוות מד''א שהגיע למקום, מצא את הנער מתבוסס בדמו, כשגופו מנוקב כדורים ומצבו אנוש. הוא הובהל לבית החולים סורוקה, שם הרופאים ניסו להציל את חייו, אך למרבה הצער, נאלצו לקבוע את מותו. רק בשבת ילד בן 12 נפל קורבן להצתת עסק ביישוב ומצבו אנוש.

ביישוב אין נקודה של כוחות ההצלה. הנער הובא ברכב פרטי לצומת הסמוך לעומר, שם המתין אמבולנס של מד''א.

המשטרה הגיע למקום, אך לא הצליחה להעלות על זהות היורים. ביישוב חורה התושבים קובלים מזה זמן רב, כי גורמים עברייניים, השתלטו על היישוב ותושביו למעשה עומדים בקו באש בין החמולות היריבות.

מחקירת המשטרה עולה, כי הלילה סמוך לשעה 00:30 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות קטטה המונית של מאות מעורבים בתוך משפחה מורחבת  מלווה ידוי אבנים וירי בשכונה 10. כוחות תחנת רהט בסיוע לוחמי מג"ב ברכב ממוגן (קרקל) הגיעו למקום והשליטו סדר.

במהלך השלטת הסדר התקבל דיווח כי תושב המקום בן 16 נפצע מירי, הובא לבית החולים סורוקה ושם נקבע מותו. בתם הערכת מצב שערך בזירה מפקד מרחב הנגב, תת ניצב נחשון נגלר, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במרחב נגב.

ממד''א נמסר: ''בשעה 00:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על נער שנפצע בארוע אלימות, בשכונה 10 בחורה והובא ברכב לחבירה עם צוותי מד"א, במחלף עומר. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה, נער כבן 17 במצב אנוש, תוך פעולות החייאה''.


על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם: בשנת 2022 קיפחו את חייהם 32 ערבים-פלסטינים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 31 אזרחים ו-1 שאינו אזרח. מבין כלל הקרבנות, 4 הן נשים. 23 מהקרבנות נורו למוות.
 20 מהקרבנות היו עד גיל 30.






רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬