עליה בתאונות הדרכים בב''ש - דווקא בשנה של סגרים והגבלות תנועה

הסגרים והגבלות התנועה בשל מגפת הקורונה לא הורידו את מספר תאונות הדרכים בב''ש - להיפך
send whatsapp messsage send FB messsage
תאונה בב''ש (צילום ארכיון: עודד פשה / באר שבע ביחד - שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

למרות הסגרים והגבלות התנועה, היקף תאונות הדרכים בבאר שבע נמצא בעליה - דווקא בשנת מגפת הקורונה. על פי סכום השנה של עמותת אור ירוק, בבאר שבע נפגעו 388 בני אדם בתאונות דרכים בשנת 2020, מתוכם שמונה בני אדם נהרגו ו- 41 נפצעו באורח קשה. מדובר בעליה במספר ההרוגים ומספר הפצועים קשה בעיר בהשוואה לשנת 2019.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "שנת 2020 רק מעצימה את הכישלון של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים במאבק בתאונות הדרכים. למרות שני סגרים הדוקים, שבהם נרשמה ירידה חדה במספר כלי הרכב שנעו בכבישים לא נרשמה ירידה זהה גם בהרוגים אלא הפוך, ביחס לנסועה אף נרשמה עליה. זו תוצאה ישירה של צמצום התקציבים שמועברים לטובת הצלת חיי אדם בכבישים. הממשלה העדיפה להתרכז רק בקורונה והזניחה את הביטחון והבטיחות של כולנו בכביש. פחות ניידות, פחות שוטרים ופחות תקציבים לשיפור הכבישים האדומים הם הגורמים המרכזיים לכישלון העצום של כל הגופים האחראים על החיים שלנו בכביש והציבור הוא שמשלם את המחיר לכישלון. יכולנו לחסוך ממאה משפחות שכולות סבל וצער רב בשנה הקודמת אבל האדישות וסדרי העדיפויות של גופי הבטיחות הובילו לכישלון".


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com


​​​​​​​