אלימות בחג: חשד לניסיון רצח אישה במצפה רמון

המשטרה הוזעקה לבית במצפה רמון בעקבות דיווח על צעקות מהמקום. במקום נמצאה אישה שככל הנראה נדקרה בסכין והוכתה במערוך. האישה פונתה במסוק לסורוקה ומצבה אנוש
send whatsapp messsage send FB messsage
כוחות המשטרה בזירת האירוע (צילום סלולרי)

חשד לניסיון רצח במצפה רמון: במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות צעקות מבית ביישוב. שוטרים הגיעו לכתובת, נכנסו לדירה וזיהו אישה שרועה על הרצפה והיא סובלת מחבלות. היא נדקרה עשרות פעמים והוכתה במערוך. כנגד הבעל הוגשו בעבר תלונות על אלימות במשפחה.  בעלה של האישה נעצר כחשוד במעשה התקיפה. כוח רפואה שהוזעק למקום העניק לאישה טיפול רפואי והוא פונתה במסוק לסורוקה. מצבה מוגדר קשה מאוד. בני הזוג, שעברו רק לאחרונה להתגורר במצפה רמון, לא היו מוכרים לרשויות הרווחה ביישוב. בנם הפעוט הועבר לטיפול גורמי הרווחה.

וידאו: ניסיון רצח במצפה רמון / כוחות בזירת האירוע (צילום סלולרי)

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבי"ח סורוקה אישה בת 32 במצב קשה, מורדמת מונשמת. 

פראמדיק מד"א עומר אלמכאוי סיפר: "כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה, שוטרים שהיו במקום ושכנים הובילו אותנו לתוך הדירה. הפצועה שכבה בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותה למסוק מד"א שפינה אותה לבית החולים במצב קשה ולא יציב."

''הסגר עלול להיות גזר דין מוות לנשים הסובלות מאלימות''

יו"ר נעמת, חגית פאר: "הסגר עלול להיות גזר דין מוות לנשים הסובלות מאלימות. הלחצים הנפשיים, המתווספים למצוקה הכלכלית, הם כמו חבית חומר נפץ הממתינה להתפוצץ בקרב משפחות הסובלות מאלימות ביומיום. מאות אלפי נשים בישראל סובלות כיום מאלימות בביתן. הקורונה לא מזניקה רק את גרף התחלואה, אלא גם את גרף האלימות. אני שבה וקוראת לממשלה לעבות את המערך הסוציאלי, קל וחומר בימי הסגר, להקל בביורוקרטיה ולהעביר את התקציבים למאבק באלימות שהובטחו לפני שנים. זה פיקוח נפש של ממש"

​​​​​​​