אימה בנווה זאב: הליכת הבוקר הסתיימה בהטרדה בעלת אופי מיני

נ', תושבת שכונת נווה זאב, יצא להליכת בוקר: ''רכב התחיל לרדוף אחרי, צעיר שעטה קפוצ'ון ירד ממנו ועקב אחרי, בתוך הבניין, הוא אחז בי בחוזקה. מחר אתלונן במשטרה''
send whatsapp messsage send FB messsage
צעיר עוטה קפוצ'ון תקף אישה (צילום הדמיה: PXHERE / CC0)

נ', בשנות הארבעים לחייה, יצאה הבוקר מביתה, בשעה 7:00, להליכת הספורט לה היא רגילה, במיוחד בשבתות. כשהלכה על שדרות אימבר, שמה לב שרכב לבן עוקב אחריה. ''החלון נפתח ובחור בשנות העשרים לחייו ביקש ממני לעצור. לא עצרתי ואפילו הגברתי את הקצב'', אומרת נ''. הוא המשיך לעקוב אחרי והחלטתי שאני נכנסת לתוך רחבת פיירברג, לתוכה הוא לא יכול להיכנס עם האוטו. 

''אז ראיתי שלא רק שהוא ירד, אלא התחיל לעקוב אחריי לתוך הבניין. ניסיתי להימלט ממנו, אבל הוא תפס אותי בכתף וניסה למשוך אותי אליו. הראש שלו היה מכוסה בקפוצ'ון, היה לו זקן והוא דיבר במבטא ערבי. הוא אמר שהוא רוצה לדבר איתי. התחלתי לצרוח, אבל אף אחד לא יצא מהבתים. בעלי, שישב בקומה השלישית, שמע אותי צורחת ורץ אליי''.

לדברי נ', הבחור נסע ברכב לבן, בעל 4 דלתות והוא היה נמוך קומה. ''זה היה מפחיד מאוד, אבל לצערי אין לי מספיק פרטים לתת. התקשרתי למשטרה, אבל לא הגשתי תלונה ובאה ניידת שהסתובבה קצת בשכונה. בכניסה שלנו אין מצלמות, אבל אני אלך מחר, ראשון, בשעות הבוקר, להגיש תלונה במשטרה, כי יכול להיות שהם יגיעו למצלמות או לצילומים של הבחור הזה''.

נ' בהלם: ''מאז המקרה היום, אני לא מסוגלת לצאת לרחוב. זה מפחיד לחוות דבר כזה. אני ממש מפחדת, אולי מישהו מהשכנים ראה את הבחור הזה מסתובב''.