במקום להימסר לצרכנים, החשבוניות של מי שבע נזרקו לפח

מאות חשבוניות של תאגיד המים הבאר שבעי נזרקו לפח הזבל במקום להימסר לצרכנים, שאם יאחרו בתשלום, יחטפו קנסות וריביות פיגורים. בתאגיד אומרים שמדובר באירוע חמור והאריכו את מועד התשלום
send whatsapp messsage send FB messsage
תאגיד מי שבע. החשבוניות הלכו לפח (צילום: גוגל מפות)

מי שלא משלם חשבונות של מים, חשמל, ארנונה ועוד - עלול להסתבך בקנסות, תשלום ריביות ואף הוצאה לפועל. מצד שני, קבלת החשבוניות הכרחית למעקב ואף לזיכוי הוצאות בנושאי מס.

תושבים בשכונת נחל בקע שמו לב כי חשבוניות התשלום של תאגיד מי שבע לא הגיעו אליהם במועד הקבוע. מתברר, כי במקום להגיע לנמענים, החשבוניות הושכלו בארגז שהונח בשכונה. בהתחשב בריבית הפיגורים הגבוהה הנהוגה בתאגיד, מדובר במכה של ממש לצרכנים. היום אותר הארגז זרוק באחד הרחובות בשכונה, אבל במי שבע עורכים בדיקה האם צרכנים, בשכונות אחרות, גם נפלו קורבן לאותה בעיה. מדי חודש, מחלק התאגיד חשבוניות לכ-85,000 צרכנים.  המאחרים בתשלום, משלמים ריביות וקנסות, אבל מה קורה אם החשבון לא מגיע אליהם?

מה אומרים במי שבע?: "תאגיד מי שבע ער למקרה הנקודתי בו הושלכו חשבוניות תקופתיות ולא הגיעו למענים אליהם נשלחו. מדובר במספר רחובות ספורים בשכונת נחל בקע בלבד.  הנושא תוחקר לעומק ומטופל בחומרה הנדרשת תוך שימוש בכלל האמצעים הנדרשים.

ברגעים אלה מבוצעת חלוקה מחודשת של המכתבים, שתסתיים עוד היום. תושבים שלהם פנייה ספציפית בנושא מתבקשים לפנות אלינו עם פרטים מזהים ומספר טלפון בדף הפייסבוק של התאגיד– ואנו נטפל בהקדם לשביעות רצון הפונים".

ועוד מספרים במי שבע: "בשעה האחרונה אותר הארגז שצולם בסרטון שהופץ ברשת, הספחים נאספו באופן מידי על ידי נציגי התאגיד, וחלוקה של הספחים מבוצעת כעת וצפויה להסתיים עוד היום. לידיעתכם, הספחים שנמצאו בארגז כוללים רחובות בשכונת נחל בקע בלבד. מעבר לכך, אנו מבצעים בדיקה באזורי חלוקה נוספים בתקופה האחרונה כדי לשלול מקרים נוספים. התאגיד תחקר את הנושא לעומק ונקט בחומרה ובכל האמצעים הנדרשים למיצוי וטיפול במקרה באופן מידי ועם איתור הפער בחלוקת המכתבים. יודגש כי אחת לחודשיים, מחולקים כ- 85,000 ספחים בהצלחה, תוך בקרה מלאה על הגעת המכתבים ליעד. מדובר במקרה חריג שמטופל על ידי כל הגורמים הממונים לכך בתאגיד, והוא בא על פתרונו. במידה וקיימות פניות ספציפיות בנושא אי קבלת חשבון, ניתן לפנות אלינו בדף הפייסבוק ואנו נתן מענה מלא ומקצועי לכלל הפניות".

עידכון, 4 במאי, 12:44: ממי שבע נמסר, כי כל החשבוניות הגיעו ליעדן.