״וואן סטופ שופ״ במתחם דיזיין – כל מה שאתם צריכים לבית המושלם

send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: יח''צ

איש העסקים שחר חדד,  פתח בימים אלה במתחם דיזיין פלוס את ״וואן סטופ שופ״ -  סטודיו לעיצוב הבית המכיל תחת קורת גג אחת, 4 מותגי יוקרה לעיצוב הבית. באולם התצוגה המרווח ניתן למצוא, תחת קורת גג אחת, ארבעה מותגים לעיצוב הבית: דלתות דרור, רד ווד, רד קיטשן ויעד פרזול.


דלתות דרור
חברה ותיקה, המתמחה בשיווק ועיצוב דלתות פנים. לרשות הלקוחות עומד צוות מסור ומוכשר באולמות התצוגה. יועצי המכירות מלווים את הלקוח ומתאימים בעבורו את הדלתות המתאימות לצרכיו ותקציבו.
 צוות המתקינים המקצועי והמנוסה של דלתות דרור יבטיח את התוצאה הסופית הטובה ביותר אצלכם בבית או במשרד. 
ברשות החברה המיכון המתקדם ביותר בענף. תהליך הייצור הפרטני אשר משלב בתוכו את פסגת הטכנולוגיה ואת המגע האישי שזוכה לו כל דלת ודלת יוצר תוצאה מושלמת אשר עומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר.

צילום: יח''צ
 
יעד YAAD - פרזול ועיצוב הבית
לאחר למעלה מ-50 שנות פעילות, כאחת המובילות בתחום, החברה משווקת כיום עשרות אלפי מוצרים מכל מגוון המוצרים המלווים את תעשיית הריהוט בישראל. לחברת יעד הסכמי יבוא בלעדיים למותגים המובילים בתחומם בעולם כגון: מוצרי KESSEBOHMER -גרמניה, ARTI - גרמניה, OECE איטליה, JOWAT - גרמניה, D.T.C - סין  ועוד. 
יעד משווקת היום את מוצריה לכל תעשיית יצרני הרהיטים בכל רחבי הארץ כשבין לקוחותיה נמנים מיטב  יצרני הריהוט ורבים רבים אחרים, אשר מעניקים ללקוחותיהם את מוצריהם האיכותיים תוך שימוש בחומרים ופריטים שנרכשו ביעד.

צילום: יח''צ

ארונות רדווד  - חזרה אל הטבע
חברת  Redwood נחשבת ליצרן ארונות קיר מהאיכותיים והמובילים בישראל – והם פרי עבודת כפיים ואהבה לחומרי גלם איכותיים המרכיבים מוצרים איכותיים המיועדים לכל משפחה ולכל דורש.

החברה נולדה מתוך התבוננות בצמרות עצי הסקוייה האדירים הנחשבים לגבוהים ביותר בכדור הארץ, אשר גזעם האדום הקנה להם את שמם הנפוץ "עץ אדום". חברת Redwood, מייצרת ומתמחה בארונות הזזה איכותיים העשויים מעץ בעבודת יד.
מן הרגע הראשון, הניסיון הרב בייצור והאהבה לטבע באו לידי ביטוי בכל ארון. המפעל הורחב בכדי לעמוד בביקושים שרק הלכו וגברו בעיקר אודות להמלצות של לקוחות מרוצים לחברים שהפכו להיות לקוחות מרוצים והמליצו לחברים.

צילום: יח''צ

״רד קיטשן״ 
ב''רד קיטשן'' מוצגת קולקציית מטבחים בשלל צבעים וסגנונות, המותאמים לפי דרישת הלקוח.
בבית המודרני המטבח הינו חלל גדול ומרכזי  לכן, ב''רד קיטשן'' שמים דגש מיוחד לא רק על המראה, אלה גם על הנוחיות. בחנות ניתן למצוא את כל הדרוש להגשמת חלום המטבח המושלם והמפנק, ממיטב היצרנים – לרבות האביזרים שישלימו את החוויה. צוות המקום יסייע בידכם להתאים את המטבח הנכון ביותר – באיכות הגבוהה ביותר. 

צילום: יח''צ






​​​​​​​רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

כתבות נוספות למקרה שפספסת...