מבצע אכיפה ברהט: טבק וסיגריות מוברחים נתפסו, טרקטור גנוב הושב לבעליו (וידאו)
שוטרי תחנת רהט במחוז הדרומי ולוחמי המשמר הלאומי דרום של מג"ב קיימו במהלך השבוע החולף פעילות אכיפה כלכלית בעיר רהט, בשיתוף גופי אכיפה אזרחיים. במסגרת הפעילות נבדקו תשעה בתי עסק בעיר, ובמקביל בוצעו פעולות נוספות בעקבות דיווחים על עבירות רכוש וסמים.
על פי המשטרה, במהלך הבדיקות נפתחו הליכים פליליים נגד שני בתי עסק שפעלו ללא רישיון עסק. בנוסף, נתפסו עשרות חפיסות סיגריות החשודות כמוברחות וכ-60 ק"ג טבק לנרגילה החשוד כמוברח. בעלי העסקים זומנו לחקירה.
במהלך הפעילות בוצעו גם 15 ניתוקי חשמל בגין חובות, ואותר חיבור חשמל פיראטי באחד מבתי העסק בעיר. בעקבות הממצא נפתח הליך חקירתי.
עוד נמסר כי במסגרת האכיפה הכלכלית עוקלו 11 כלי רכב בגין חובות מצטברים של מיליוני שקלים לרשויות שונות. בנוסף, המוסד לביטוח לאומי ביצע גביית חובות בסך של כ-67 אלף שקל.
בפעילות נוספת, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על טרקטור שנגנב, ביצעו הכוחות סריקות באזור. הטרקטור אותר והושב לבעליו.
במקביל, בפעילות יזומה של צוות הכלבנים של המשמר הלאומי, אותרו ונתפסו חומרים החשודים כסמים ותחמושת. בין היתר נתפסו כ-1.2 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קנאביס, 41 כדורים החשודים כסם מסוג אקסטזי, 83 כדורים נוספים החשודים כסם מסוג אקסטזי, וכן קופסת תחמושת בקוטר 5.56 ובה 510 כדורים.
המשטרה מסרה כי הפעילות ברהט נערכה במסגרת מבצע 'רשת ברזל', הכולל שילוב של אכיפה פלילית, כלכלית ומנהלית נגד עבירות רכוש, סמים, הברחות, חובות ופעילות עסקית ללא רישיון.
החשודים והמעורבים הועברו להמשך טיפול וחקירה בהתאם לממצאים.










































