[דעה] תודה לך הפועל באר שבע

בן בודה במאמר שמסכם את הקמפיין האירופי של הפועל באר שבע, בצורה קצת אחרת. 
send whatsapp messsage send FB messsage
תודה לך הפועל באר שבע

תודה לך הפועל באר שבע. 
תודה על כל שניה של גאווה שהבאת לעיר ולמדינה, על כך שהשם 'באר שבע' הפך למוכר ומתגלגל על הלשון של לא מעט אנשים באירופה שנחשפו לסמל ולעיר בזכותך. 

תודה לך הפועל באר שבע על היותך קבוצה שבנויה מתלכיד אחד ולא משחקן בודד, קבוצה שלא מוותרת, לא מתפשרת, נלחמת ומגיעה להישגים כנגד כל הסיכויים. תודה על מאמן שיודע להוציא מהשחקנים שלו 200% ולהביא אותם לשיא בכל משחק מחדש, ללא רגשי נחיתות, עם גישה ווינרית ורעל בעיניים. 

תודה לך הפועל באר שבע, על בעלים מיוחדת בכדורגל, מלכת הדרום שהביאה שינוי מרענן לכדורגל הישראלי, חלמה וגם הגשימה את החלום של כולנו, בעצם הפיכתה של הפועל באר שבע לגאווה הנגב והמדינה תוך השקעה בלתי פוסקת וחשיבה יצירתית. 

תודה לך הפועל באר שבע, על ניצחונות באיצטדיונים מפוארים, על קבוצות ענקיות, בקנה מידה אירופי, שנשארו מאחור. תודה על גול מתוק מדבש ועל הכבוד שהבאת לנו מול היוונים. תודה על משחק יוצא דופן בסן סירו והשפלת אינטר מילאנו הענקית בבית, תוך מהפך מהדהד שלא השאיר אף עין יבשה בקהל, והפך את אצטדיון 'טרנר' להר געש שהתפוצץ בדקה ה-93. תודה שלא וויתרת על משחק הגומלין מול סלטיק והיית קרובה שער אחד מהעפלה היסטורית לליגת האלופות. תודה על משחק אירואי בסאות'המפטון, שלקח מהם את הכרטיס לשלב 32 הגדולות ושלח אותנו לשם, על חשבונם של האנגלים.  

תודה לך הפועל באר שבע שגרמת לנו להתעורר עם חיוך בכל בוקר מחדש, להגיע לעבודה, ללימודים ולצבא בגאווה. תודה על כך שסיפקת לנו רגעים שכבשו את כל המדינה, על פירגונים בלתי פוסקים שקיבלנו מכל עבר, בזכותך. תודה על  דמעות של אושר שזלגו מעניינו בכל ניצחון מפואר שהפך את החלום שלנו למציאות. תודה על כך שבכל שאגת עידוד מהיציע החזרת לנו במשחק שנהננו לראות, על נחת שהבאת ועל כך שלא התעייפת והתעלפת רק אחרי השריקה של השופט. 

תודה לך הפועל באר שבע על כך שדאגת לנו למסע מטורף וטיולים בכל רחבי אירופה, על חוויות שצברנו בזכותך ועל מקומות ואנשים חדשים שנחשפנו אליהם בכל נקודה שאליה הגענו בעקבותייך. תודה על רגעים מאושרים בכיכר המרכזית בפראג, ב-דומו במילאנו ובתהלוכה ממנה לסן סירו. תודה על הפיצה, הבירות, הבבושקות והקפה הטורקי. תודה על כל החוויה. 

תודה לך הפועל באר שבע על היסטוריה שנכתבה בזמנים שלנו, תודה על רגעים עצומים שנחרטו לנו בזיכרון ויילוו אותנו שנים קדימה ויעברו לילדים, לנכדים ולנינים. תודה על מסע אירופי שהוא בגדר הישג ענק, על קמפיין שעוד ידובר עליו רבות, ועל הטעם המתוק שהשארת לנו מכל החוויה העצומה שעברנו ביחד איתך. 

תודה לך הפועל באר שבע על כך שנכנסת לבמה הגדולה בקול תרועה רמה, והשתקת את כל הפרשנים שלא נתנו סיכוי. תודה על צבירת הניקוד המדהימה שתעזור לנו גם בשנים הבאות במפעל ועל כך שבשנה הבאה כן ייתנו לנו סיכוי, בזכותך. תודה על כך שלמרות ההצלחה באירופה, שמרת על צניעות והצלחת בדרך שלך להוביל גם את ליגת העל, ולשמור על החלום הגדול שלנו, חי, קיים ובועט. 

תודה לך הפועל באר שבע, על הכל. פשוט, תודה.

כתבות נוספות למקרה שפספסת...