נס טורקי, שלוש סוכר - שיהיה מתוק

הפועל באר שבע יצאה למשחק הגומלין מול בשיקטאש בידיעה שרק נס ויכולת יוצאת דופן ישאירו אותה באירופה, גם בימי חמישי של חודש מרץ. ג'ון אוגו: "רק לוזר יוותר על המשחק"
send whatsapp messsage send FB messsage
שחקני הקבוצה עם הנחיתה באיסטנבול. צילום: מתוך האינסטגרם, בן שהר.

שנת 2017 לא נפתחה בצורה הכי טובה עבור הפועל באר שבע, עם נתוני הצלחה בינוניים בליגה ויכולת פושרת במשחקים האחרונים.
עם זאת, הפועל באר שבע עדיין נמצאת במפעל האירופי ולוקחת חלק בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, הישג שיא של המועדון.

במשחק הראשון בשלב זה, הפועל באר שבע אירחה את בשיקטאש הטורקית ב'טרנר', במשחק שהסתיים בתחושת פיספוס. הבחורים של ברק בכר הציגו משחק טוב, ביחס לתקופה האחרונה, והגיעו למספר הזדמנויות שעם קצת דיוק יכלו לשנות את תוצאת המשחק, ולגרום לקבוצה להגיע לגומלין רגועה יותר. לצד המצבים שבאר שבע פיספסה, ניצול המצבים בצד השני של המגרש, הוביל את בשיקטאש לתוצאה מצוינת מבחינתה, ניצחון חוץ 3:1, דבר שהופך את המשימה באיסטנבול לקשה הרבה יותר.

אתמול (רביעי) שחקני הפועל באר שבע נחתו באיסטנבול. עם הנחיתה, אבטחה כבדה ליוותה את אנשי המועדון שנאסרו לצאת מהמלון והורו להישאר בקומות העליונות בלבד. שטח המלון הפך לסטירלי כשכל הנכנסים והיוצאים נבדקים בקפדנות, ועבור המועדון היציאה ממנו היא לאיצטדיון וודהפון ארנה הסמוך בלבד וללא לקיחת סיכונים מיותרים.

אמש נערכה מסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המפגש מול הטורקים. מאמן הקבוצה, ברק בכר, לא חושש מהמצב הביטחוני ונשמע אופטימי לקראת המפגש: "אנחנו מתעסקים רק במה שאנו צריכים לעשות וזה לעשות משחק טוב ולצאת בתואה טובה מהמשחק".

בן שהר שכבר עבר במספר קבוצות בעולם, התייחס לקבלת הפנים של הטורקים: "קיבלו אותנו יפה מאוד, האווירה היא נהדרת ואנו מתרכזים רק במשחק ובמה שאנחנו צריכים להשיג".

שחקן נוסף שנשא דברים בעלייה למטוס הוא ג'ון אוגו, שסיכם: "רק לוזר יגיד שאי אפשר לעבור את בשיקטאש, ואני לא לוזר".

בשורה התחתונה, ניצחון חוץ בתוצאה 3:0 ישאיר את הפועל באר שבע באירופה גם במהלך חודש מרץ. המשימה אכן קשה, אך לא בלתי אפשרית ונס טורקי מתוק יכול לעשות את העבודה.


כתבות נוספות למקרה שפספסת...