איך לעשות קמפיין ראשון ביוטיוב?

send whatsapp messsage send FB messsage
קרדיט תמונה: freepik

זה נראה שיוטיוב תמיד הייתה כאן, אך מדובר על אתר שנכנס לחיינו רק לפני שני עשורים. עד לפני שני עשורים אנשים היו צריכים לבחור בדרכים שונות לראות סרטונים ולשמוע מוזיקה. אך היום יוטיוב היא הפלטפורמה המוכרת ביותר בישראל לפרסום סרטונים ולצריכת מוזיקה. זה מה שמביא אליה בכל יום נתון מיליוני ישראלים שיכולים להיות לקוחות שלכם. מהסיבה הזאת כל בעל עסק ירצה לעשות קמפיינים שונים בגוגל להבאת לקוחות לעסק. מה אתם צריכים לדעת כאשר אתם עושים את הקמפיין הראשון שלכם? הכנו לכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם. כל הטיפים האלה הם טיפים שסופקו על ידי משרד פרסום דיגיטל מוביל בישראל.

לוקחים השראה מסרטונים אחרים

בשלב הראשון יהיה עליכם לעשות קצת שיעורי בית לפני שאתם יוצאים לדרך. אנו מציעים לכל מי שרוצה לעשות את הקמפיין הראשון שלו בגוגל לראות סרטונים של עסקים אחרים. כך תוכלו להבין פחות או יותר מה נכון לעשות כדי להשיג את התוצאות הרצויות. בו בזמן תוכלו גם לראות סרטונים קצת פחות מצליחים, כאלה שיסבירו לכם מה לא צריך לעשות. בסוף על סמך הסרטונים שאותם תראו תוכלו לעשות את הצעדים הנכונים מבחינתכם. תוכלו להבין מה אתם נדרשים לעשות כדי להכין סרטון שכולם הולכים לדבר עליו.

הגדירו מטרות שתרצו להשיג

הכי קל יהיה להתחיל קמפיין מבלי שיהיו לכם מטרות שונות ממנו. זוהי דרך מעולה גם למנוע מצב שבו תתאכזבו מהתוצאה שאותה אתם תשיגו. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי כל קמפיין חייב להגיע עם מטרות ברורות. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו אתם מדשדשים בדיוק באותו המקום. הגדרת המטרות צריכה להיות ברורה כזאת שתאפשר לכם להשיג את התוצאה הסופית שאותה תרצו להשיג. גם אם המטרות נראות לכם מעט רחוקות, מוטב כי תנסו לעשות הכל כדי להשיג אותם. מי שאין לו מטרה ימצא את עצמו כל הזמן מסתפק בפחות. הגיע הזמן שתאפשרו לכם להשיג יותר, וגם להמשיך להציב לעצמכם מטרות גם בעתיד.

הגדירו לעצמכם תקציב לפרסום

כמו שאתם מגדירים תקציב לרכישת אחסון דרך Amazon Web Services, כך יהיה עליכם להגדיר תקציב לקמפיין התקציב של הקמפיין הראשון תמיד יהיה נמוך בהשוואה לתקציב של הקמפיינים הבאים אחריו. אך עדיין יהיה עליכם לנסות להעמיד לרשות הקמפיין תקציב גדול ככל האפשר להשגת המטרות. חשוב שתגדירו תקציב כדי שתימנעו מעצמכם להגיע למצב שבו אתם מוציאים כספים מבלי שתהיה לכם שליטה. קחו לעצמכם את הזמן להבין כמה באמת אתם מסוגלים להוציא על הקמפיין. בו בזמן תזכרו כי מדובר על הוצאה שאמורה להחזיר את עצמה בעתיד הנראה לעין. כל זאת בתנאי שתבנו את הקמפיין בצורה נכונה ותעשו סרטון שלא יהיה ניתן לפספס אותו.  

כתבות נוספות למקרה שפספסת...