טיפים למוזיקאים על מוניטין וקידום באינטרנט

send whatsapp messsage send FB messsage
קרדיט תמונה: לירון קטלן - ניהול מוניטין

מוזיקאים נאלצים לעתים קרובות להתמודד עם אתגרים רבים, שאחד מהם הוא אי היכולת לנהל את הפרסום שלהם. לירון קטלן, זמר בעברו וכיום בעלי סוכנות ניהול מוניטין מספק טיפים ומידע חשוב לאומנים ומוזיקאים בתחילת דרכם.



לירון קטלן, בעלי סוכנות ניהול מוניטין: "האומנים צריכים לדאוג שהם תמיד יהיו בעניינים המתרחשים בתחומם ושתמיד השם שלהם יהיה בכותרות. הם צריכים לוודא שהם מקדמים מספיק את המותג שלהם ועושים אותו גלוי יותר עבור מעריצים פוטנציאליים. בצורה הזו האומנים לאט לאט יצברו קהל וחשיפות והכי חשוב האזנות."

דרך שבה מוזיקאים יכולים לקדם את עצמם היא להשיג יותר עוקבים בפלטפורמות המדיה החברתית. זה עוזר להם להפוך לפופולריים יותר ולהגדיל את מספר האנשים שיכולים לראות את עבודתם.

האינטרנט שינה את הדרך שבה מוזיקאים מקדמים את עצמם. עבור מוזיקאים רבים, קידום מקוון הוא הדרך היחידה שבה הם יכולים לקבל פרסום כלשהו. לפני האינטרנט, הדרך היחידה לקדם את עצמך הייתה באמצעות פרסום מקומי, אזורי וארצי.

ראוי לציין שקידום דיגיטלי דורש הרבה שעות עבודה כדי לייצר מספיק תוכן לכל הפלטפורמות הזמינות. צריך ליצור תוכן ליוטיוב, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד פלטפורמות כמו אלה לקידום דיגיטלי יעיל.

מוזיקאים צריכים קידום כדי להוציא את העבודה והמוזיקה שלהם לקהל. תחילה זה מתרחש באינטרנט ואז בצורה פיסית שהם מגיעים להופעות ורוכשים דיסקים, אלבומים, ואפילו אקססוריז כמו חולצות.

קידום באינטרנט הוא דרך מצוינת עבור מוזיקאים למצות את הפוטנציאל המקסימלי. חשוב למוזיקאים ולהקות מכל הרמות ושנות הניסיון להשתמש בטכנולוגיה ובכלים שיעזרו להם להפיק את המרב מהפוטנציאל שלהם.

כמוזיקאי, אתה צריך שיהיה לך מוניטין טוב. זה בגלל שאנשים ישפטו אותך לפי המוניטין שלך. מוניטין טוב יכול להוביל להופעות טובות יותר ויותר מאזינים, מה שבתורו מקדם אמונות לאומניות.

חלק זה בוחן את הדרכים השונות שבהן להקה או מוזיקאי יכולים לשמור על מוניטין טוב. זה גם בוחן את ההשפעות השליליות של בעל מוניטין רע.

המוניטין של מוזיקאי חשוב מאוד. כיום, ישנן פלטפורמות רבות שבהן מוזיקאים יכולים לקדם את עצמם ואת יצירתם לקהל רחב יותר, אך הפלטפורמות הללו גם מביאות אותם לביקורת של העין הציבורית. שונאים תמיד יהיו קיימים והם תמיד יחפשו משהו לשפוט אותך לפיו, לכן חשוב שתדע לנהל את המוניטין שלך.

אם אתה מוזיקאי שעכשיו עשה הקלטת שיר ראשון שהפך לאחרונה פופולרי או כבר מוכר בתעשיית המוזיקה, אז אתה צריך לדעת שביקורת תגיע אלייך. זה לא משנה באיזה ז'אנר מוזיקה אתה מנגן, אתה תמיד תקבל תגובה מאנשים שלא אוהבים את מה שאתה עושה. ותגובת הנגד הזו עלולה להשפיע על המוניטין שלך ואפילו לפגוע בקריירה שלך אם לא מטפלים בה כראוי.

בשנים האחרונות, עולם המוזיקה נלקח על ידי לאומנים מכל העולם. הם השתמשו במוזיקה כדי לקדם לאומנות ולהפיץ את המסרים שלהם. ברור שזה לא התקבל בעין יפה על ידי הקהילות הבינלאומיות והמוניטין שלהן מוכתם בהאשמות של גזענות וחוסר סובלנות. כדי לשלוט בנושא הזה, צריכה להיות תקנה לגבי סוג המסרים שהם רשאים לקדם.

המוזיקה והמוזיקאים עצמם תמיד היו חשובים בקידום התרבות של אומה, אבל עם המצאת טכנולוגיות חדשות, מוזיקאים יכולים כעת לקדם את עצמם לקהל עולמי באמצעות סרטונים ומדיה חברתית.

הדרך הראשונה שבה מוזיקאים יכולים לקדם את עצמם באינטרנט היא על ידי העלאת המוזיקה שלהם ליוטיוב עם תגים ומילות מפתח מתאימות. הסרטונים הפופולריים ביותר ביוטיוב מגיעים לדף המגמות לאחר העלאתם, וזו דרך מצוינת למוזיקאים להגיע לקהל רחב יותר.

אפשרות נוספת היא ליצור חשבונות בחינם ב-SoundCloud וב-Spotify שבהם משתמשים יכולים להעלות מוזיקה ולשתף אותה עם חבריהם. זוהי דרך יעילה עבור אנשים להוציא את השירים שלהם החוצה ולרכוש מעריצים חדשים.

יש מוזיקאים שמתקשים לקדם את עצמם באינטרנט וטובים בכל הנוגע להקלטות שלהם בתוך אולפן הקלטות ולא מעבר לכך. למוזיקאים האלה אולי אין את הכספים לשכור סוכנות יחסי ציבור, או שהם עלולים להרגיש המומים מכל פלטפורמות המדיה החברתית והאופן שבו הם צריכים להשתמש בהן.

קדם את עצמך - מה זה אומר?

ישנן דרכים רבות לקדם ולשווק מוזיקה משלך באינטרנט. זה יכול להיעשות באמצעות מדיה חברתית, כתיבת בלוגים, העלאת סרטונים וציוץ לעתים קרובות בין היתר. אחד הדברים החשובים ביותר הוא להכיר את הקהל שלך ומה הם רוצים ממך על מנת שקידום המוזיקה שלך יצליח. גם זמרים ואומנים שהפכו פתאום אל מורים לפיתוח קול צריכים שירותי פרסום וקידום כי אחרת יהיה להם קשה להביא תלמידים חדשים.

יש מוזיקאים שאפילו לא יודעים מאיפה או איך להתחיל בכל מה שקשור לקידום עצמם באינטרנט אז יצרנו רשימה של חמישה שלבים פשוטים שאמורים לעזור לכל מוזיקאי להתחיל:

1) ליצור אתר מעודכן שבו יוכלו לקבל על האומן אינפורמציה, לראות כרטיסים, קליפים, לדעת מתי יש הופעות וכו’.

2.לפתוח פלטפורמות ועמודים רשמיים בכל הפלט’ המרכזיות

3.להעלות את השירים לאפל, ספוטיפיי, סאונדקלאוד, יוטיוב וכו’

מוזיקאים יכולים להשתמש בפלטפורמות מקוונות כמו טוויטר, בלוגים ויוטיוב כדי לקדם את עצמם. הם צריכים לזכור שהם לא רק מקדמים את המוזיקה שלהם על ידי כך, אלא גם את המותג והמוניטין האישי שלהם.

מוזיקאים צריכים לחלק מתכוני תוכן למעריצים שלהם. הם יכולים לפרסם מדריכים כיצד לנגן את השירים שלהם ביוטיוב ולכתוב פוסטים בבלוג עם טיפים כיצד למצוא מוזיקה חדשה.



כתבות נוספות למקרה שפספסת...
יום רביעי | 15 דצמבר 2021
יום רביעי | 08 דצמבר 2021
יום שלישי | 07 דצמבר 2021