ממ''ר נגב העניק למשפחת רנ''ג איתמר אלוס ז''ל את נשקו האישי מהקרב באופקים

במפגש מרגש עם בני משפחתו של רנ'ג איתמר אלוס ז'ל, העניק מפקד מרחב נגב, תנ'צ אמיר קליין, את נשקו האישי, עמו לחם ב-7 באוקטובר באופקים, ואת כרית ההנצחה הנושאת את סמליו משירותו במשטרת ישראל
שיתוף בווטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף בטוויטר שיתוף באימייל הדפסת כתבה
מפקד מרחב נגב תנ'צ אמיר קליין מעניק למשפחת רנ'ג איתמר אלוס ז'ל את נשקו האישי וכרית ההנצחה. צילום: דוברות המשטרה

מפקד מרחב נגב במשטרה, תנ'צ אמיר קליין, העניק למשפחתו של רנ'ג איתמר אלוס ז'ל את נשקו האישי, עמו לחם בגבורה במהלך מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר בעיר אופקים, ואת כרית ההנצחה הנושאת את סמליו משירותו במשטרת ישראל.
המפגש המרגש נערך במעמד בני משפחתו של אלוס ז'ל, רעייתו אסתר והוריו, מרגלית ושלמה. הענקת הנשק וכרית ההנצחה נערכה כאות הוקרה, הערכה והנצחה לפועלו של איתמר, למסירותו, לגבורתו ולמורשת שהותיר אחריו.

רנ'ג איתמר אלוס ז'ל, שנפטר ביום 3 בינואר 2026, יצא בבוקר ה-7 באוקטובר מביתו באופקים אל מוקדי הלחימה בעיר, כשהוא מותיר את משפחתו במרחב מוגן ופועל מתוך תחושת שליחות עמוקה להגנת התושבים. במהלך הקרבות חתר למגע עם מחבלים, חילץ אזרחים תחת אש, סייע בטיפול בפצועים, פינה נפגעים ונטרל מחבלים תוך סיכון חייו.
מעשיו של אלוס באותו יום הצילו חיים רבים והותירו חותם עמוק בקרב תושבי אופקים, אזרחי ישראל וחבריו לשירות במשטרת ישראל.
תנ'צ אמיר קליין, מפקד מרחב נגב, אמר במפגש: 'משטרת ישראל עטפה את המשפחה ותמשיך ללוות, לחבק ולחזק אותה גם בהמשך הדרך. איתמר לא היה רק שוטר אמיץ, אלא אדם ערכי, מסור ובעל אהבת אדם, אשר ברגע האמת בחר לרוץ אל הסכנה כדי להציל אחרים.
'איתמר הותיר אחריו מורשת של אומץ לב, נתינה ואחריות. את זכרו לא ננציח רק בטקסים ובסמלים, אלא בעיקר בדרך שבה נמשיך לשרת את הציבור ולפעול לאור הערכים שבהם האמין. מורשת הגבורה שלו תמשיך ללוות את שוטרי משטרת ישראל ותשמש מקור השראה לדורות של שוטרים ולוחמים'.
במחוז הדרומי של משטרת ישראל מסרו כי ימשיכו ללוות את משפחות הנופלים, לחזקן ולשאת בגאווה את מורשת יקיריהן, שנפלו בעת מילוי תפקידם.

יהי זכרו ברוך.