שנה ראשונה, במה מלאה: מגמת המוזיקה של דרכא ליהמן דימונה סיכמה שנה במופע חגיגי
שנת הפעילות הראשונה של מגמת המוזיקה בתיכון דרכא ליהמן דימונה הסתיימה במופע סיום חגיגי ומרגש, שהתקיים באודיטוריום בית הספר וסיכם שנה של יצירה, למידה, חזרות והגשמת חלומות.
המופע הציג בפני ההורים, הצוות החינוכי והאורחים את הדרך שעברו תלמידי המגמה במהלך השנה הראשונה לפעילותה. בזה אחר זה עלו לבמה הרכבים מוזיקליים, בליווי נגנים, וביצעו מגוון יצירות מהזמר העברי, מהמוזיקה הישראלית ומהמוזיקה הבינלאומית.
התלמידים הפגינו יכולות מרשימות בשירה, נגינה, יצירה ועבודת צוות, והוכיחו כי בתוך זמן קצר הצליחה המגמה החדשה לבנות בסיס מקצועי וחברתי משמעותי. עבור רבים מהם, זו הייתה הזדמנות ראשונה לעמוד על במה, להופיע מול קהל ולהביא לידי ביטוי את הכישרון האישי שלהם במסגרת בית ספרית.
באירוע נכחו רפרנטית בית הספר, חנה דלמגדיגו, צוות בית הספר, הורים ובני משפחה, שהגיעו לעודד את התלמידים ולחגוג יחד איתם ערב שכולו מוזיקה, התרגשות וגאווה.
מגמת המוזיקה נפתחה השנה מתוך חזון להעניק לתלמידי דרכא ליהמן מסגרת מקצועית שתאפשר להם להתפתח מבחינה אישית ואמנותית, לבטא את עצמם ולרכוש כלים מעשיים בעולם המוזיקה. במהלך השנה השתתפו התלמידים בשיעורי שירה, נגינה, הרכבים מוזיקליים ויצירה, לצד עבודה אינטנסיבית לקראת מופע הסיום.
לאחרונה נחנך בבית הספר מרחב מוזיקה חדש, שהוקם בזכות תרומתה של חברת הפניקס, בשיתוף רשת דרכא, עיריית דימונה ושותפים נוספים. המרחב החדש מעניק לתלמידים סביבת לימוד מתקדמת ומקצועית, שתסייע להמשך צמיחתה של המגמה בשנים הבאות..jpeg)
את המגמה ליוו מראשית הדרך רשת דרכא, עיריית דימונה וצוות המורים למוזיקה: כלי אוחיון, קארין כרמלי, מיטב אבגי ויואב תירוש. לצדם היו שותפים לדרך גם מנהל הקונסרבטוריון לשעבר, חגי עמר, ומנהל הקונסרבטוריון כיום, רועי אזולאי, שליוו את התוכנית במסירות, מקצועיות ואמונה ביכולת של התלמידים להצליח.
כלי אוחיון אמר לאחר המופע: 'הערב הזה היה ההוכחה לכך שמוזיקה היא הרבה מעבר ללימוד נגינה או שירה. היא דרך לחבר בין אנשים, לפתח ביטחון עצמי וליצור תחושת שייכות. התלמידים נתנו את כל הלב על הבמה, ואנחנו גאים בהם מאוד. אין ספק שמצפה למגמה עתיד מבטיח ומלא הצלחות'.
קארין כרמלי הוסיפה: 'מופע הסיום היה רגע מרגש במיוחד עבור כולנו. לראות את התלמידים עומדים על הבמה בביטחון, מביאים לידי ביטוי את הכישרון והעבודה הקשה שהשקיעו לאורך השנה, זו תחושת גאווה עצומה. זו הייתה שנה של צמיחה, למידה והגשמת חלומות, ואנחנו רק בתחילת הדרך'.
לינור, רכזת שכבה ז', אמרה: 'היה ערב מרגש מאוד. הגענו לחזק ונשארנו ליהנות ממופע איכותי של בני נוער מקסימים ומוכשרים. יישר כוח על הקמת מגמה איכותית ומעוררת השראה'.
שילה אלימלך הוסיפה: 'ערב מיוחד ומרגש. לא ציפינו להתרגש כך. לראות את התלמידים מגשימים את עצמם על הבמה היה פשוט וואו'.
שנת הפעילות הראשונה של מגמת המוזיקה הסתיימה בהצלחה והוכיחה כי החלום להקים בבית הספר מסגרת מוזיקלית מקצועית כבר מניב פירות. בזכות מסירות צוות המורים, תמיכת השותפים והמחויבות של התלמידים, הפכה המגמה לבית חם של יצירה, ביטוי אישי ומצוינות.
מופע הסיום לא היה רק סיכום של שנה ראשונה, אלא פתיח מבטיח להמשך הדרך. בדרכא ליהמן דימונה מקווים כי המגמה תמשיך לצמוח, למשוך אליה תלמידים נוספים ולהפוך למוקד משמעותי של חינוך מוזיקלי, יצירה והעצמה בעיר.










































