מנהל מחלקה בתביעת ענק נגד ראש מועצת מיתר והמנכ''לית: ''קראו לי מהמר כפייתי, סיפרו שאיימתי בסכין''

דן חן, מנהל מחלקת איכות הסביבה והניקיון במועצה המקומית מיתר, הגיש תביעה בבית הדין לעבודה בבאר שבע, אחרי שלטענתו ראש המועצה והמנכ''לית הוציאו את דיבתו רעה. שמעון מזוז: ''ניפגש איתו בבית המשפט''
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: BASWIM / CC BY 3.0

דן חן, מנהל מחלקת איכות הסביבה והניקיון במועצה המקומית מיתר, הגיש היום, רביעי, תביעה בבית הדין לעבודה בבאר שבע, באמצעות עורך הדין גיא בר, תביעה על סך 350,000 שקלים,  שהיא כספית ונזיקית, בשל הפרת חוק איסור לשון הרע, והפרת חוק הגנת הפרטיות.

בתביעה נאמר כי חן סובל מנכות קשה והוא אב לילדה אוטיסטית בעלת נכות של 150%: ‘’אדם ללא רבב ששמו הטוב הולך לפניו והנו בין היתר בעל תואר ראשון במנהל ציבורי, סטודנט לתואר שני במנהל עסקים ואף ספורטאי פארלימפי מצטיין''. 

בתביעה נטען כי בשני אירועים שונים וסמוכים השמיצו הנתבעים את התובע באופן חמור וחסר בסיס. חן סיפר לחדשות באר שבע והנגב, כי זומן לשימוע.

לטענת חן, ראש מועצת מיתר, שמעון מזוז,  אמר בפורום בו נכחו מספר קולגות של התובע, במסגרת ישיבת עבודה שנערכה שלא בנוכחות התובע, שהתובע, דן חן: "מהמר כבד וכפיתי שזקוק להרבה מאוד כסף להימורים. כנראה הוא וקבלן המשנה שמולו עבד בגינון בשטח, שהוא בעצמו עבריין, עשו קומבינות בניהם וכנראה שדן קיבל מהקבלן משנה כסף להימורים
שלו..".
 


קצרה היריעה מלתאר את הפגיעה בשמו הטוב, ובמשלח ידו של התובע נוכח הפרסומים של הנתבעים
 



בנוסף ובמכתב ששיגרה למנכ''לית המועצה, יעל גרינברג שטייגליץ, למספר עובדים במקום העבודה של התובע, טענה כי: ‘’הובא לידיעתי כי ישבת במאפייה וצעקת לעבר האנשים העוברים שמי שיבחר במזוז אתה תדקור אותו...", כך על פי כתב התביעה.

בכתב התביעה נאמר כי דן חן  שלח מכתב התראה ‘’אולם הנתבעים בחרו שלא להגיב לטענות לגופן, סירבו לחזור בהם מהטענות ומהפרסומים ואף איימו וטענו שמדובר במהלך מתכונן של התובע כדי להסתיר את בירור תפקודו הלקוי''.

‘’קצרה היריעה מלתאר את הפגיעה בשמו הטוב, ובמשלח ידו של התובע נוכח הפרסומים של הנתבעים, אולם ניתן להתרשם, כי הפגיעה בשמו של התובע ובמשלח ידו הנה פגיעה קשה ובלתי נסבלת, פגיעה שכפי הנראה נעשה בכוונת מכוון להשיג בדיוק מטרה זו ואין חולק כי הפרסומים גרמו לנזק לתובע שנאלץ לחוות אבדן של סמכותו הניהולית בפני עובדיו חבריו לעבודה וספקי המשנה אותם הוא מנהל ושמעו את הדברים ממקור ראשון'', נכתב בתביעה.

ראש מועצת מיתר, שמעון מזוז, מסר בתגובה לחדשות באר שבע והנגב: ‘’ניפגש איתו בבית המשפט''.