''אנחנו, בחברה הבדואית, לא ניהיה נטל על משטרת ישראל''

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן קיים מפגש עם מכובדי החברה הבדואית ברהט.''אנחנו רואים שאפשר גם אחרת, ככל שיתגייסו יותר צעירים מהחברה הבדואית למשטרת ישראל, וניהיה שותפים במעשים החברתיים ובחיי הקהילה''
send whatsapp messsage send FB messsage
מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, במפגש עם נכבדי הבדואים בנגב (צילום: משטרת ישראל)

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן קיים מפגש עם מכובדי החברה הבדואית ברהט.''אנחנו רואים שאפשר גם אחרת, ככל שיתגייסו יותר צעירים מהחברה הבדואית למשטרת ישראל, וניהיה שותפים במעשים החברתיים ובחיי הקהילה נוכל לתת ביטחון ושירות טוב יותר''.

אמש התקיים מפגש בראשותו של מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן יחד עם מפקד מרחב הנגב, תנ"צ אפי שימן, מפקד תחנת רהט, סנ"צ שי אבוקסיס וסגל הפיקוד הבכיר של מחוז הדרום. במסגרת המפגש דיברו נציגי החברה הבדואית בפני מפקד המחוז ושיתפו בתחושות הטובות ובחיבור למשטרת ישראל בעיקר בזמנים אלו.

 

צילום: משטרת ישראל

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן: "יש פה אחריות הדדית ומנהיגות מקומית מובילה. אנחנו רואים שאפשר אחרת, לא ניתן לאלה שעושים רעש של ירי ונשק לערער לכולנו את האיזון והיכולת  לחיות בשקט כמו שכולנו רוצים. השבת השחורה הוכיחה לנו פעם נוספת בתזכורת רעה ואכזרית בה נרצחו יותר מ-1,400 אזרחי מדינת ישראל בינהם שוטרים, חיילים, אזרחים, חברי הקיבוצים ומהחברה הבדואית. איבדנו 59 שוטרים מתוכם 32 מהמחוז הדרומי אני רוצה מפה יחד איתכם לשלוח תנחומים למשפחות השכולות ולהתפלל להחזרה של החטופים.

המפגש הזה הוא לא חד פעמי, אני לא מתכוון לוותר לאף אחד כל מי שיפר את הסדר ימצא אותנו נחושים. אתם זכאים לקבל שירותי משטרה בכדי לחיות בביטחון ובשלום זה התפקיד שלנו ביחד איתכם. ככל שאתם תיהיו מעורבים יותר בחיי הקהילה, שיתגייסו יותר צעירים למשטרת ישראל וניהיה שותפים במעשים החברתיים נוכל לתת ביטחון ושירות טוב יותר. המפגש והאירוח הוא תקווה גדולה מאוד לכולנו.
 


השבת השחורה הוכיחה לנו פעם נוספת בתזכורת רעה ואכזרית בה נרצחו יותר מ-1,400 אזרחי מדינת ישראל בינהם שוטרים, חיילים, אזרחים, חברי הקיבוצים ומהחברה הבדואית. איבדנו 59 שוטרים מתוכם 32 מהמחוז הדרומי אני רוצה מפה יחד איתכם לשלוח תנחומים למשפחות השכולות ולהתפלל להחזרה של החטופים
 



‘’אנחנו באים בנפש חפצה ויד מושטת, נפגשים לא מעט פעמים גם אצלי במשרד, משטרת ישראל תמשיך לתת לכם שירות ולחבק אתכם. לצערי איבדו את נצ"מ גיאר דוידוב ז"ל בקרב שהציל עשרות אזרחים, גם אותם אזרחים, קצינים וחיילים מהחברה הבדואית  שנלחמו בגבורה והצילו חיים שילמו בחייהם".  

נציגי החברה הבדואית אמרו למפקד המחוז: "איבדנו מפקד תחנה מהטובים שהיו פה ברהט והשוטרים שעשו עבודה מדהימה והיה לנו קשה לעכל את האובדן. אנחנו בחברה הבדואית נעשה הכל, לא ניהיה נטל על משטרת ישראל אנחנו נשלב ידיים עם משטרת ישראל וניהיה ביחד כפי שהיינו נמשיך להיות. אין מקום למילים ריקות יש פה עשייה וגורל ועתיד משותף ברכתינו לימים טובים יותר. איבדנו חברים טובים, אנחנו לא מחפשים דו קיום מחפשים אהבה רעות וביחד זאת האמת''. 

 

צילום: משטרת ישראל



‘’יש יהודים ויש ערבים זה לא פסול לחיות ביחד שלמים ושלווים. מברכים על המפגש וברכותיי למפקדים המחוז והמחרב ומפקד תחנת רהט. זהו ערב מרגש אחרי אסון שעבר עלינו ככלל אזרחי מדינת ישראל ללא הבדל, ההבדל הזה מאחורינו אנחנו באותה הסירה. כולנו הותקפנו יהודים וערבים ללא הבדל גזע ודת על ידי חבורה טרוריסטים אנחנו מגנים בשם האילסאם את כל המעשים שנעשו. תודה רבה על ביקור מחמם ומקרב לבבות".