תפיסת ענק: סוכן סמוי הפליל 18 סוחרי נשק וסמים (תיעוד)

ימ''ר נגב ניהלה חקירה סמויה, במהלכה הוחדר שוטר, סוכן חשאי, לתוך כנופיות פשע. בין היתר, נתפסו 48 פלטות חשיש וחצי קילו קוקאין
send whatsapp messsage send FB messsage
מעצר אחד החשודים (צילום: משטרת ישראל)

הותר לפרסם כי במהלך החודשים האחרונים היחידה המרכזית של מרחב נגב במחוז דרום הפעילה סוכן סמוי שהביא להפללה של 18 חשודים תושבי הדרום, הפזורה הבדואית והשטחים בחשד לעבירות של החזקה וסחר באמל"ח וסמים בניגוד לחוק.

וידאו: מפקד ימ"ר נגב סנ"צ יוסי דורון, תיעוד המעצרים (צילום: משטרת ישראל)
​​​​​​​

במסגרת המאבק הנחוש והמתמשך שמנהל מרחב הנגב במחוז דרום של משטרת ישראל נגד מחוללי פשיעה בתחום האמל"ח הבלתי חוקי והסחר בסמים, ניהלה בחודשים האחרונים ימ"ר נגב חקירה סמויה, במהלכה הוחדר שוטר, סוכן חשאי, לתוך כנופיות פשע והצליח לרכוש את אמונם של גורמים עבריינים ולאסוף ראיות לכאורה וממצאים נגד 18 חשודים תושבי הדרום, הפזורה הבדואית והשטחים, מתוכם 4 יעדים של המשטרה.


במסגרת ההפעלה בוצעו עשרות מפגשים ועסקאות, במהלכן רכש הסוכן 9 אקדחים מסוג FN וגלוק, ועוד 8 רובים מסוג M16 וקלאצ'ניקוב. בנוסף, רכש הסוכן, במספר עסקאות כחצי ק"ג קוקאין ו-48 פלטות חשיש



במהלך ההפעלה, הסוכן שוגר ולווה על ידי מפעילו, תוך ביצוע עשרות עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישת אמל"ח וסמים מסוגים שונים, בסיוע מעטפת מבצעית ומודיעינית ובליווי חוליית הסוכנים של משטרת ישראל.

הפעלתו של הסוכן בוצעה בתא שטח מורכב, תוך שילוב יצירתיות ומגוון אמצעים, במטרה לצמצם את פעילותם של גורמים עבריינים הפוגעים בביטחון האזרחים, בדגש לחברה הערבית.

במסגרת ההפעלה בוצעו עשרות מפגשים ועסקאות, במהלכן רכש הסוכן 9 אקדחים מסוג FN וגלוק, ועוד 8 רובים מסוג M16 וקלאצ'ניקוב. בנוסף, רכש הסוכן, במספר עסקאות כחצי ק"ג קוקאין ו-48 פלטות חשיש.

היום, רביעי לפנות בוקר, עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו כ -250 שוטרים, בהובלת שוטרי מרחב נגב, יס"מ וימ"ר נגב, לוחמי החטיבה הטקטית וימ"ס מג"ב דרום, היחידה האווירית ויחידת הכלבנים, על בתיהם של 15 חשודים באזור רהט, לקייה, שגב שלום, ב"ש ובאקה ג'ת וביצעו את מעצרם.

בתום החיפושים, החשודים נלקחו לחקירה בימ"ר נגב ובסיום חקירתם ככל שיידרש, יובאו היום בפני בימ"ש השלום בבאר שבע לדיון בבקשה להאריך את מעצרם. 





​​​​​​​​​​​​על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים

https://chat.whatsapp.com/LB60TYzq8jt3UOYQLJcg8C