חומר מסוכן דלף מדירה בשכונה ד', דיירים הורו להסתגר

כוחות כיבוי הוזעקו לדירה ברח' יהודה הלוי, אחרי ששכנים חשו בריח חריף שגרם לצריבה בעיניים. דיירים פונו מהקומה הראשונה ואחרים הורו להסתגר בבתיהם
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: מתנאל בושרי / תיעוד מבצעי כבאות והצלה

הערב, רביעי, התקבלה הודעה במוקד 102 של כבאות מחוז דרום על ריח חריף שאינו מזוהה בבניין מגורים ברחוב יהודה הלוי, בשכונה ד' בבאר שבע.

צילום: מתנאל בושרי - תיעוד מבצעי כיבוי והצלה​​​​​​​

צוויתי כיבוי, חומרים מסוכנים וניטור בפיקודו של רב רשף מוטי בוקובזה אשר הגיעו למקום זיהו את מקור הריח ולאחר פעולות סריקה וניטור התברר כי אכן קיים חומר חריג אשר בקומה הראשונה בבניין שמקורו אינו ידוע.  הדיירים בקומה הראשונה פונו מבתיהם ושאר הקומות בבניין הונחו לא לצאת מהבתים.

בוצעו פעולות ניקוי, ושטיפת החומר בכל הקומה ובמעליות הבניין. בסיום פעולות אלו, בוצע שוב ניטור בו נשלל קיום חומר מסוכן, ולאחר שלילת הסכנה, הורשו הדיירים לחזור לבתיהם.



​​​​​​​

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3UrCqMK