כמו בדובאי: מתחם בים המלח הולך להפוך לאתר המבוקש בישראל

DOME EXPO DEAD SEA – מתחם סגור ואקסקלוסיבי לאירועי תרבות, כנסים ומופעים חיים - עתיד להיפתח בהשקעה של 120 מיליון שקלים על ריביירה יוקרתית בעין בוקק
send whatsapp messsage send FB messsage
ה''דום'' ביים המלח (צילום: מתן זנגי, ברקליס' יזמות)

ברקליס יזמות והשטיח המעופף, מקימות מתחם אירועים וכנסים בתוך כיפת דום ענקית המתפרסת על פני חצי דונם, ותתנשאת לגובה של 20 מ' באוויר.  המיזם יושק בים המלח עוד בשנת 2022 ועתיד להפוך לנקודת התרבות המשמעותית והגדולה שנפתחת לראשונה מחוץ לגבולות גוש דן.

המתחם מושק כחלק מתנופת הפיתוח של אזור ים המלח כולו: לא פחות מ-22 בתי מלון חדשים, שחלקם כבר נמצאים בימים אלה בבנייה, יוקמו על ריביירה יוקרתית חדשה שנבנית באזור עין בוקק, שתהווה מרכז תרבותי ותיירותי שוקק חיים עם בתי מלון יוקרתיים, מסעדות, חופים פרטיים ועוד.

המתחם החדש עתיד להיפתח בהשקעה של כ-120 מיליון ₪ ובחברת השטיח המעופף, מציינים כי הוא צפוי לחולל מהפכה בתמהיל האורחים באזור עין בוקק ולייצר חיבור מושלם בין נופי טבע לבין חווית אירוח איכותית.המתחם יארח פסטיבלים והופעות של מיטב האומנים בארץ ובעולם,  אירועי חברה, מסיבות ועוד.

הרעיון להקמת המתחם נולד בתקופת הקורונה: היזם ובעלי הקרקע מוטי גרין, בעלי 'ברקליס יזמות', הבין שנדרש שינוי אווירה באזור ובשיתוף פעולה עם חברת 'השטיח המעופף', החליטו על הקמת ריביירה חדשה בים המלח שתהווה מרכז תרבותי עם בתי מלון יוקרתיים, מתחם אירועים, מסעדות, חופים פרטיים ועוד.

(צילום: מתן זנגי, ברקליס' יזמות)

כך נולד ה- DOME – כיפה המשתמשת בלחץ אוויר המוזרם על ידי מדחסי ענק ומתנשאת לגובה של 20 מ' באוויר ללא עמודים. הכיפה משמשת כמתחם אירועים המתפרס על פני חצי דונם ותכיל עד כ-5,000 איש בעמידה. הכיפה גדולה ומשוכללת ומשרתת בצורה אולטימטיבית את מטרת הפרויקט – להפיח חיים באיזור ולהפוך את הפוטנציאל הטמון באיזור עין בוקק לנקודת תרבות משמעותית.

באמצעות אירועי תרבות, מוסיקה, פתיחת מתחם הסעדה צמוד, בארים ומשיכת ארגונים גדולים מהארץ ומהעולם לאזור, מעריכים בשתי החברות כי עתיד הבילוי בים המלח עומד להשתנות ולקבל גוון צעיר יותר, מגוון ושוקק חיים.

על עיצובו של המתחם אמון האדריכל מתן זנגי, מבכירי האדריכלים בעולם, אשר למול עיניו עמדה מטרה אחת והיא התמזגות מלאה של המתחם עם המדבר והפיכתו לחלק אינטגרלי מהנוף המדברי.

המתחם בנוי בטכנולוגיה חדשנית בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון ₪ והוא כולל – 24 מקרני ענק המכוונים מעלה ב-360 מעלות לכיפת הדום האליפטית, דבר שיהווה אטרקציה ברמה עולמית בתחום ההקרנות והפירוטכניקה. במתחם מערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם, חלל פנימי וחיצוני בקו ראשון לשפת הים וטכנולוגית מיזוג חדשה בשיתוף חברת סמסונג, מה שיאפשר קיום של פסטיבלים בקיץ, אירועי חברה חורפיים והופעות זריחה.

מוטי גרין, בעלי ברקליס יזמות: ''לאחר תכנון קפדני ועבודה מאומצת אנו גאים ונרגשים להכריז על הקמת DOME DEAD SEA, מתחם אשר ללא ספק שונה מהנוף המוכר והידוע של סצנת האירועים וחללי האירוח בישראל. אין לי ספק כי הפרויקט החדש יפיח חיים ויהפוך את הפוטנציאל הטמון באיזור עין בוקק לנקודת תרבות משמעותית אשר תמשוך אליה מבקרים רבים מכל הז'אנרים והגילאים. המתחם ייפתח על ריביירה חדשה ואקסקלוסיבית שתוקם בים המלח ונמצאת בתכנון בימים אלה, התהווה Game Changer בעולם התיירות והתרבות בישראל. במתחם הושקעו משאבים רבים תוך מחשבה עמוקה והקפדה על הציוד המתקדם בעולם וזאת על מנת להעניק את החוויה האולטימטיבית לקהל המבקרים".

אייל קשדן, מנכ"ל חברת השטיח המעופף: ''כחברת התיירות הגדולה בישראל, אנו שמחים ונרגשים להקים יחד עם חברת ברקליס יזמות, מתחם אירועים אקסקלוסיבי על ריביירה חדשה ומרהיבה ביופייה שתגדיר מחדש את עולם התיירות, התרבות, המוסיקה והכנסים בישראל. אין לנו ספק כי המתחם החדש יהווה מקפצה משמעותית לאזור ים המלח, ישדרג את תמהיל הנופשים ויקפיץ את כמות המבקרים ואורחי המלונות באזור כולו. אנו מברכים על הזכות להמשיך להוביל ולקדם את עולם התיירות במקומות האיכותיים, היפים והמסקרנים ביותר בארץ ובעולם".

(צילום: מתן זנגי, ברקליס' יזמות)

אופיר פישלר, סמנכ"ל השיווק של מתחם DOME EXPO DEAD SEA: "אנו מתרגשים לספר כי עוד בטרם פתיחת המתחם אנו עדים להיענות גבוהה מאוד מצד מפיקים ישראליים ובינלאומיים רבים ולוח האירועים לשנת 2023, אותו נוכל לחשוף בהמשך, כבר הולך ומתמלא באירועי ענק, בהם: מסיבת פורים עם מיטב האומנים הגדולים בעולם, פסטיבל מוסיקה בינלאומי בחג הפסח שינחית בארץ את מיטב הדיג'אים העולמיים ל-4 ימים רצופים, פסטיבל בירה בהשתתפות מיטב המבשלות הישראליות והבינלאומיות ועוד. בנוסף, ישנן פניות רבות מחברות בארץ ומחו"ל לעריכת כנסים בינלאומיים בים המלח".






​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo