אלמוג כהן שובץ במקום השלישי ברשימת ''עוצמה יהודית''

"הלוחם מהנגב": נחשף הנציג השלישי, של עוצמה יהודית ויוצב במקום השביעי ברשימה המאוחדת. בן גביר: "פטריוט ישראלי, נציג הפריפריה בכנסת"
send whatsapp messsage send FB messsage
אלמוג כהן (משמאל) עם ראש רשימת עוצמה יהודית, ח''כ עו''ד איתמר בן גביר (צילום: אלבום פרטי)

על רקע קרבות הריצה המשותפת של מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית. שני ראשי הסיעות חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר עדיין ממשיכים במחלוקת ביניהם כאשר ברקע מבקשת מפלגת הציונות הדתית להציב במקום השביעי ברשימתם המאוחדת עם עוצמה יהודית את משה סעדה, בתגובה חשפה אמש, שלישי, מפלגת עוצמה יהודית את המועמד שלהם אלמוג כהן מאופקים, שהקים את "הועד להצלת הנגב" ואת "סיירת בראל'',על שם הלוחם סמ"ר בראל שמואלי ז"ל .

כזכור, נחשף בלעדית בברנז'ה חדשות באר שבע והנגב בראיון שערך כותב שורות אלה עם יו''ר עוצמה יהודית, עו''ד איתמר בן גביר, כי בכוונתו להציב את אלמוג כהן במקום ריאלי.

עוצמה יהודית חשפה אתמול, שלישי, בערב, את הנציג השלישי ברשימה לכנסת, שיוצב במקום השביעי ברשימה המאוחדת: אלמוג כהן, מקים 'הוועד להצלת הנגב' וממקימי 'סיירת בראל' * ח"כ בן גביר: "אלמוג הוא הנציג האותנטי של הפריפריה הישראלית מסורתית. איש אכפתי, פטריוט ישראלי ולוחם לשעבר ביחידת המסתערבים" * אלמוג כהן: "אני מצטרף לבשורה החדשה שמביא ח"כ איתמר בן גביר לציבוריות הישראלית, בשורה של עמידה על כבודה של מדינת ישראל, ביטחון אזרחי המדינה, ומשילות ללא פשרות".


וידאו: סרטון שפרסמה רשימת עוצמה יהודית אודות אלמוג כהן (סרטון מטעם הרשימה)​​​​​​​

אלמוג כהן (34), נשוי + 2, תושב אופקים, יליד הנגב, מקים 'הועד להצלת הנגב', ממקימי סיירת בראל, ע"ש סמ"ר בראל שמואלי הי"ד. עוסק בתחום הביטחון. מיקומו, על פי סקרים שונים, עשוי להיות ריאלי.

אלמוג המוכר בכינוי "הלוחם מהנגב", הוא פעיל ציבור מוכר למען המשילות בנגב. אחרי שירות קרבי בצבא, התגייס למשטרת ישראל ושירת במשך כעשור במגוון תפקידי שטח מבצעיים, יס"מ, ימ"ס, סוכן סמוי ועוד. גם כיום הוא עוסק בנושאי ביטחון, בין היתר, משמש כיועץ מקצועי בהקמת מערך המשמר הלאומי עליו החליטה הממשלה.

כהן הוא יליד באר שבע, בוגר ישיבת 'אפיקי ארץ' של בני עקיבא באופקים, ומקיים אורח חיים מסורתי. סבו, הרב אליהו חדד, היה רב קהילת ג'רבא בתוניס. אביו, פנסיונר מצה"ל וכיום אברך כולל.

האירוע הקשה של אונס הילדה בת ה-10 ביישוב בנגב, בינואר 2021, גרם לו לפעול: "הכרתי אישית את הילדה ומשפחתה, נחשפתי מכלי ראשון לסיפור המזעזע. המדינה לא רעדה אחרי שהילדה נאנסה בליל שבת, אבל אני לא ישנתי כל הלילה אחרי זה. קמתי בבוקר למחרת, והחלטתי יחד עם חברים נוספים, שאנחנו כתושבי הנגב חייבים להתחיל לזעוק את זעקת הנגב בפני הרשויות במדינה. זו החובה שלנו לעתיד ילדים שלנו, לעשות הכל כדי להפסיק את חוסר המשילות בנגב, כדי שהנגב יפסיק להיות שכונת הפשע של ישראל".

הקים את ''סיירת בראל'' להגברת הביטחון בבאר שבע והנגב

בעקבות אירועי שומר חומות, וההפקרות המוחלטת בשטח, הקים יחד עם עוד יוצאי יחידות קרביות ומיוחדות, את 'סיירת בראל', לזכרו של סמ"ר בראל חדריה שמואל הי"ד. תפקיד הסיירת הוא להיות מכפיל כוח למשטרת ישראל במקרי טרור ופח"ע.

הוא פעיל ימין מוכר ופופולארי בדרום, ומזה שנה וחצי משמש רכז עוצמה יהודית בדרום. "עבורי איתמר בן גביר הוא תמצית מה שמצופה מאיש ציבור - נחישות, אמינות, מסירות, מבט בגובה העיניים, וגאווה במדינה שלנו. זה האיש שתושבי הנגב מחפשים, ומדינת ישראל כולה צריכה".

אלמוג כהן מיועד להיות מוצב במקום השלישי ברשימת עוצמה יהודית, אחרי היו"ר ח"כ בן גביר, ומנכ"ל עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף, ויוצב במקום השביעי ברשימה המאוחדת עם הציונות הדתית לכנסת ה-25.

ח"כ איתמר בן גביר: "אלמוג הוא הנציג האותנטי של הפריפריה הישראלית-מסורתית. איש אכפתי, מסור, פטריוט ישראלי, לוחם בכל מאודו. בפעם הראשונה יהיה לנגב נציג אמיתי בכנסת, שישמיע את הזעקה שלהם על הפקרת הנגב".

אלמוג כהן: "אני נרגש להצטרף לבשורה החדשה שמביא ח"כ איתמר בן גביר לציבוריות הישראלית, בשורה של עמידה על כבודה של מדינת ישראל, על ביטחון אזרחי המדינה, על משילות ללא פשרות. איתמר בן גביר הוא התקווה של הנגב, ואני מבטיח להיות יחד איתו שגריר נאמן ונחוש לפריפריה של ישראל".




​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

כתבות נוספות למקרה שפספסת...