התלמידים האלופים מבית ספר ''כלניות''

4 בתי ספר זכו בגמר תחרויות חשיבה מיחשובית ורובוטיקה לתכנון "ערים חכמות", ביניהם בית ספר "כלניות" בבאר שבע
send whatsapp messsage send FB messsage

4 בתי ספר ברחבי הארץ זכו היום (ד') במקומות הראשונים בתחרויות חשיבה מחשובית ורובוטיקה לתכנון ערים חכמות, שנערכו לאורך כל שנת הלימודים:  בית ספר כלניות באר שבע זכה במקום ראשון ברובוטיקה במסלול סימולטור.

עוד זכו: בית הספר קורצ'אק ברמת גן (מקום ראשון בחשיבה מחשובית לכיתות ד'),  בית ספר עדיני בראשון לציון (מקום ראשון בחשיבה מחשובית לכיתות ה'-ו') ובית ספר יסודי אעבלין (מקום ראשון ברובוטיקה במסלול רובוט פיזי)

מנכ"לית משרד החינוך, הגב' דלית שטאובר: ''התחרות מאפשרות לתלמידים להתנסות בעולם התכנות, להתמודד עם אתגרי חשיבה, ולפתח את הסקרנות המוטיבציה והיצירתיות. כמו כן, היא מאפשרת לנו להקנות להם מיומנויות חשובות של יכולת עבודה בצוות, פיתוח שותפות ויכולת למידה עצמאית". 

שליוו אותם לאורך כל שלבי התחרות, וכמובן גם את מאות אלפי התלמידים שהשתתפו בה. אין לי ספק שהחידושים והפיתוחים הטכנולוגיים שהם יצרו עשויים להאיץ את המעבר לשימוש בטכנולוגיה חכמה לניהול הערים, ולהתנהלות אקטיבית מול התושבים"

במסגרת התירות התלמידים פיתחו כלים טכנולוגיים חדשניים, שיהוו חלק מהשירותים לתושבים בערי המחר, ובהם: מכשיר טכנולוגי למחזור הפסולת הביתית, שיהווה חלק מההתמודדות עם משבר האקלים, רובוט סולארי שעשוי להציל ילדים במקרה של טביעה במים, ורובוט נחייה שיכול לסייע לאנשים עם לקות ראייה, ולתמוך בהם בפעולות שונות בבית ובחצר. 



רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3BMuCfS

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬