צעירים מב''ש חשודים בביצוע עוקץ אשראי באלפי שקלים

אחד החשודים, בעל ידע במחשבים, הקים אתר פיקטיבי, באצמעותו גנב פרטי אשראי של אזרחים תמימים
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום הדמיה: Photo by Towfiqu barbhuiya from Pexels

ב-1 במרץ  התקבלה תלונה בתחנת העיירות על ידי חברת אשראי, על כי קציני הביטחון שלה מזהים שבוצעו מספר עסקאות בנתוני אשראי גנובים.

במשטרה נעשו פעולות חקירה ראשוניות אשר הצביעו על מעורבות קטינים באירוע והיא הוטלה על מחלק נוער תחנת עיירות. עוכבו לחקירה שני בגירים כבני 18 וקטין בן 17, תושבי באר שבע והאזור. 

במהלך החקירה התברר כי אחד מהחשודים הנו בעל ידע רב בתכנות ומחשבים והוא פתח אתר דואר פיקטיבי לביצוע משלוחים של מוצרים שנרכשו. 

בשעה שהשולח ביקש לשלם על המשלוח למעשה פרטי האשראי התגלו לקטינים ואלו לקחו את מספרי כרטיס אשראי ופרטים אישיים של אותם אנשים אשר השתמשו באתר ולאחר מכן ביצעו הזמנות ממספר טלפון פיקטיבי בו רכשו בעיקר בגדים והמעלה בכ- 6,000 ש"ח. את המוצרים עפ"י החשד מכרו לאחרים ובמקצתם השתמשו.  כאמור, השלושה עוכבו לחקירה ונחקרו על זיוף וגניבה של שישה פרטי כרטיסי אשראי.  החשודים קשרו עצמם לאירועים אשר התרחשו מאז דצמבר 2021 ועד עתה. בסיום חקירתם הראשונית הועברו לתנאי מעצר בית וחקירת האירועים נמשכת.

רס"ר ניב כהן ראש צוות מחלק נוער עיירות: ''אני מבקש לפנות לציבור לגלות ערנות על כל חריגה בתשלומי האשראי כמו גם לבדוק את מהמנות האתרים דרכם מבצעים משלוחים והזמנות. בכל מקרה של חשד לדווח''.



רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3BMuCfS

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬