גבר נדקר בקטטה במרכז אורן

עוברים ושבים הזעיקו את המשטרה, אחרי שבמרכז אורן התפתחה קטטה במהלכה נדקר גבר בראשו. חובשי איחוד הצלה הגישו לו סיוע ראשוני
send whatsapp messsage send FB messsage
מזירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

גבר נדקר בראשו במהלך קטטה במרכז אורן. על האיש לא היו מסמכים מזהים ונכון לרגעים אלה (שלישי בחצות) לא ידועה זהותו. שוטרים נמצאים בזירת האירוע, נפתחה חקירה.

גבריאל שיינין חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בפצוע בינוני שלדברי עוברי אורח נפצע מאלימות. בסיוע חובשים נוספים הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע".

ממד''א נמסר: ''בשעה 23:14 התקבל דיווח על גבר שנפצע בארוע אלימות, ברחוב יצחק רגר בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה, גבר כבן 30 במצב בינוני, עם פציעות חודרות''.



רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3BMuCfS
​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬