בוקר אלים: חשד לרצח ליד דימונה, גבר נדקר באיזור התעשייה ברהט

גופת גבר בשנות ה-40 לחייו נמצאה הבוקר בכביש 25, סמוך לדימונה ולידה סכין. רכבו היה מונה. בריזור התעשייה ברהט נדקר גבר כבן 30
send whatsapp messsage send FB messsage
זירת האירוע ליד דימונה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

וידאו: זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

בוקר אלים בנגב: בשעות הבוקר נמצאה גופת גבר בכביש 25 בין דימונה לים המלח. על גופתו היו סימני דקירה ורכבו היה עדיין מונע. כוח משטרה הגיע למקום. על פי הערכה ראשונית, מדובר בחשד לרצח. ברכבו נמצאו מזוודות. אחד מכיווני החקירה הוא כי הגבר היה בדרכו לחופשה. זהותו של נפטר טרם פורסמה. 

ממד''א נמסר כי בשעה 10:46 התקבל דיווח  על גבר מחוסר הכרה בצד הדרך בכביש 25 מצומת דימונה לכיוון הירידות לים המלח.

חובש בכיר במד"א אלדד צרפתי סיפר: "הגבר שכב מחוסר הכרה בצד הדרך כשהוא ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

כמה דקות לאחר מכן,  בשעה 10:51 התקבל דיווח  על פצוע מאירוע אלימות באזור התעשייה ברהט. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה גבר בן 33 במצב בינוני עם פציעה חודרת.

המשטרה חוקרת את שני המקרים. 


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬ ​​​​​​​