צפו: קילל צוות חיסונים שהגיע לבי''ס בב''ש - ועוכב לחקירה

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות, נראה החשוד כשהוא פונה בלשון מאיימת לצוותים שהגיעו למקום. בתום חקירה, החשוד שוחרר בתנאים מגבילים
send whatsapp messsage send FB messsage
אשת הצוות עוזבת את בית הספר וזוכה במטר קללות (צילום מסך, ללא קרדיט, מקור: רשתות חברתיות, שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

צוות חיסונים הגיע למוסד חינוכי בבאר שבע - ואוים על ידי מי שככל הנראה מתנגדים לחיסוני קורונה. אחד מהם עקב אחרי אשת צוות, נקט כלפיה בלשון מאיימת ותיעד אותה מקרוב במכשיר הנייד שלו. לאחר מכן, התיעוד עלה לרשתות חברתיות. בעקבות הסרטון, הוא אותר ועוכב לחקירה. בין היתר הוא צעק לעבר אשת צוות ''בוא נראה לאן עוזבים כל החולירות האלה, הכלבות האלה''.

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בחשד לבילוש והטרדת צוות חיסונים שהגיע למוסד חינוכי בבאר שבע.  אתמול, חמישי בערב אותר החשוד, תושב באר שבע, עוכב לחקירה ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. חקירה נמשכת. 

וידאו: תיעוד התקרית, שהועלה לרשתות החברתיות, ללא קרדיט, שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'

''משטרת ישראל תאפשר את חופש המחאה כל עוד היא עומדת בלשון החוק'', נמסר מהמשטרה. ואכן,ף בבאר שבע ישנה מחאה פעילה כנגד חיסוני הקורונה, בין היתר בקבוצות וואצאפ וטלגרם המתריעות היכן ואיזוה שעה ייתייצבו צוותי המחסנים. יקר ההתנגדות הינה לחיסוני ילדים, אך גם מבוגרים, גם כאלה הנמצאים בקבוצות סיכון, עוברים מסעות שכנוע שלא להתחסן, בין היתר על ידי פייק ניוז ברשתות החברתיות. אכן, בבאר שבע אחוז המתחסנים בבוסטר יחסית נמוך - רק כמחצית אולכוסיית היעד.

זאת, כאשר ישנה עליה ברורה בתחלואה וחשש כי וריאנט האומיקרון כבר מפושט בקהילה. מקדם ההדבקה ממשיך לעלות, בבאר שבע מספר החולים המאומתים עומד על 194, ירידה קלה מתחילת השבוע.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬ ​​​​​​​​​​​​​​