תושב תל שבע הטריד צעירה בשכונה א' - ונתפס בפארק הסופרים

צעירה סיפרה כי החשוד חיבק אותה מאחור בתחנת אוטובוס ברחוב בזל, בשכונה א' והחל לשאול אותה שאלות אישיות מטרידות. שוטרי יס''מ עצרו אותו בפארק הסופרים
send whatsapp messsage send FB messsage
רחוב בזל בבאר שבע (צילום: גוגל מפות)

במשטרת ישראל התקבל הערב, ראשון, דיווח כי צעירה שירדה בתחנת אוטובוס ברחוב בזל בבאר שבע הרגישה באדם מחבק אותה בכוח מאחור ומתחיל לשאול אותה שאלות אישיות מטרידות. הצעירה הדפה אותו והחלה לברוח תוך שהוא עוקב אחריה. 

שוטרי יס"מ נגב מכוח המשימה למאבק בבריונות והאלימות בבאר שבע ושוטרי השיטור העירוני פגשו במתלוננת והחלו בסריקות אחר החשוד. בסיוע "מוקד רואה" של עיריית באר שבע אותר בפארק הסופרים החשוד, בן 26 תושב תל שבע ונעצר.

''אנו פונים לציבור לדווח באופן מיידי למוקד 100 על כל מפגע בריונות או אלימות ולסייע במאבק הנחוש בפשיעה למען בטחון הציבור ואיכות חייו'', נמסר מהמשטרה.



על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com