דיווח ראשוני: שוד אלים בחנות תכשיטים ברח' החלוץ, עובד נפצע

על פי דיווחים ראשוניים בלבד, ארבעה צעירים, חמושים באלות, נכנסו לחנות תכשיטים ברחוב החלוץ, בעיר העתיקה בבאר שבע, פצעו את עובד וגנבו משם סחורה. כוחות משטרה במקום
send whatsapp messsage send FB messsage
זירת האירוע (צילום: באר שבע ביחד / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

שוד אלים הערב, ראשון, בבאר שבע: על פי מידע ראשוני בלבד, מפי עדי ראיה, עובד חנות תכשיטים נשדד באלימות בחנותו, ברחוב החלוץ בעיר העתיקה בבאר שבע. השודדים פעלו במהירות ורוקנו את מדפי החנות.

וידאו: תיעוד השוד ממצלמת האבטחה (מקור: AMAR ASSADI בטלגרם / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')
​​​​​​​

כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום והעובד בעסק נזקק לטיפול רפואי. על פי עדי ראיה, ארבעת החשודים נכנסו לעסק, קשרו את העובד והיכו אותו. הם לקחו סחורה מהמקום ונמלטו. לפי עדי ראיה, ניידות משטרה רבות נמצאות באיזור ועורכות סריקות אחר חשודים. 

​​​​​​​טרם בוצעו מעצרים.

הוועד להצלת הנגב פרסם הערב תגובה לאירוע השוד: ''הוועד להצלת הנגב מזועזע מעליית המדרגה הערב כאן ברחוב ראשי בב"ש.  בעל עסק שרק מחפש להתפרנס נשדד באלימות ברוטלית בסגנון התפוז המכני , בערב ההכרזה על כניסת 2 פלוגות מג"ב לנגב .  הגיע העת שממשלת ישראל תכריז על הנגב כאיזור אסון לאומי , ותפעל בהתאם''.

וידאו שפרסם הוועד להצלת הנגב, עם אחיו של בעל החנות (מקור: עמוד הפייסבוק של הוועדת להצלת הנגב / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')
​​​​​​​




על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com