בעל ואישה חשודים בירי צרורות מרובה M16 בתל שבע

בעקבות דיווח על ירי משכונה 1, כוח מחלק בילוש מתחנת העיירות ויס''מ נגב הגיע למקום. האישה ניסתה לעכב את השוטרים, בעוד הבעל בורח ומשליך את הנשק
send whatsapp messsage send FB messsage
רובה M16 מצוייד היטב (צילום: משטרת ישראל)

שוטרים עצרו שני חשודים, בעל ואישה, בירי בשטח בנוי ובאחזקת אמל"ח בניגוד לחוק תוך שיבוש הליכי חקירה ביישוב תל שבע. במשטרה התקבל הלילה (בין שני לשלישי) דיווח אודות שמיעת ירי משכונה 1 בתל שבע. שוטרי מחלק בילוש תחנת העיירות ולוחמי יס"מ נגב איתרו בית אשר על פי החשד הוחזק בו כלי היריה.

בבואם לבצע כניסה, חשודה ניסתה לעכב את כניסתם בעוד הם מבחינים בחשוד אשר מנסה לצאת מחלקו האחורי של הבית. השוטרים פתחו אחריו במרדף רגלי, מהלכו השליך כלי יריה מסוג M16. תוך גילוי נחישות וחתירה למגע הוא נעצר. נעצרה גם החשודה ובחיפוש בביתם נתפסו פריטי אמל"ח נוספים שהוחזקו בניגוד לחוק ובהם תחמושת ומחסניות.

שני החשודים, בעל ואישה כבני 20, הועברו לחקירה ויובאו בצאת החג בפני בית המשפט בבאר שבע.

''פעילות זו משקפת את נחישות של שוטרי משטרת ישראל למאבק בנגע האמל"ח הלא חוקי תוך גילוי אפס סובלנות וחתירה למגע.
מהירות הדיווח בסמוך לאירוע מסייעת בידי השוטרים לתת שירות מהיר ומיטבי למען בטחון האזרח הנורמטיבי שומר החוק'', נמסר מהמשטרה.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com