4 תושבי תראבין נעצרו: חשודים בסדרת מעשי שוד מזויין בב''ש

המשטרה פשטה על כפר תראבין ועצרה את החשודים בסדרת מעשי שוד מזויין בב''ש, בהם שבוצעו באותו לילה. עימם נעצרו 3 חשודים בידויי אבנים
send whatsapp messsage send FB messsage
שניים מהחשודים בשעת פריצה בב''ש (צילום: משטרת ישראל)

כוחות משטרה  פשטו על הכפר תארבין ועצרו חשודים בסדרת מעשי שוד מזויין בבאר שבע והאזור. עם הנתן האות, פשטו עשרות שוטרים מתחנת באר שבע, תחנת רהט, יס"מ נגב, לוחמי מג"ב ויחידת יואב על בתיהם של חשודים בסדרת מעשי שוד מזויין וניסיונות שוד בבאר שבע והאזור אשר אירעו מהלך הזמן האחרון.

וידאו: שניים מהחשודים באחת הזירות בבאר שבע (צילום: משטרת ישראל)
​​​​​​​

במהלך הפעילות נעצרו 4 חשודים, בשנות העשרים לחייהם, תושבי תארבין. הצעירים חשודים בסדרת מעשי שוד המזויין וניסיונות שוד, שניים מהם בוצעו באותו לילה בבאר שבע. כמו כן, נתפס כלי הרכב איתו על פי החשד ביצעו את המעשים. 

בנוסף עצרו הכוחות 3 חשודים בידויי אבנים ותקיפת שוטרים.

''משטרת ישראל מנהלת כל העת מאבק נחוש ובלתי מתפשר בפשיעה החמורה באזור, ובפרט במחוללי הפשיעה, הבריונות והאלימות. הכל למען בטחון האזרח הנורמטיבי שומר החוק'', נמסר.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com