מסלול הייסורים של ''טופס 4'': מועצת העיר ב''ש דנה בסוגיה המתסכלת

חבר המועצה משה ינאי העלה את נושא לסדר היום, ראש עיריית ב''ש הסביר שהבירוקרטיה - שאינה קשורה בעירייה - גורמת לעיכובים לא נחוצים, אך גם נתן פתח לתקווה
send whatsapp messsage send FB messsage
ישיבת המועצה, בשטח פתוח (צילום: מתוך השידור ב-TEAMS / שימוש הוגן לפי סעיף 27 א')

נושא קבלת טופס 4 - לאיכלוס ונושא רישוי עסקים הן אחת הסוגיות המתסכלות את היזמים - ולא רק בבאר שבע. בירוקרטיה בלתי נסבלת יכולה לפעמים לתקוע פרויקט ולגרום ליזמים להפסיד כסף רב. הנושא הועלה לסדר היום על ידי חבר המועצה משה ינאי, בישיבת מועצת העיר, שבגלל העליה בתחלואת הקורונה עברה מאולם המועצה לשטח פתוח בתוך בעירייה. חלק ממשתפי הישיבה נטלו בה חלק דרך תוכנת וידאו וחברי המועצה ישבו במרחק שני מטרים זה מזה. 

גם סגן ראש עיריית באר שבע, טל אל על וגם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', נדרשו לסוגיה. דנילוביץ' הסביר, כי לא הכל תלוי בעיריית באר שבע ויש סוגיות שאינן תלויות בה, אלא בגורמים חיצוניים. הוא קרא לייעל ואף סיפר על מקרים בהם העירייה הקשיבה וסייע ליזמים, שבסך הכל, מביעים אמון בעיר באר שבע ומוכנים להשקיע בה. עניין נוסף שהובהר, הוא כי יש לעמוד על לשון החוק. ראש עיריית באר שבע קרא לעשות הכל להקל והנחה את הצוותים המקצועיים להציג את הנושא בישיבת המועצה הבאה.

''יש עוד הרבה מה לשפר ולהשתפר'', סיכם רוה''ע ב''ש את הנושא. ''אני רואה אנשים שעובדים סביב לשעון ובאמת אינם רוצים לתקוע את הפרויקטים''. 


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com

כתבות נוספות למקרה שפספסת...