יעלון: "במידה וחקירת נתניהו תתמסמס, אחשוף את שאני יודע"

צפו בקטע מהראיון של משה יעלון, הבוקר, שבת, בשבתרבות בבאר שבע, בו הוא מתייחס לחקירת נתניהו ולתחושתו כי המשטרה ממסמסת את העניין בכוונה
send whatsapp messsage send FB messsage
שר הביטחון לשעבר משה יעלון, בשתברבות (צילום: ערן בר שושן)

שר הביטחון לשעבר, משה יעלון, התארח הבוקר בשבתרבות בבאר שבע. בין היתר, התייחס לסחבת בחקירות ראש הממשלה. לדבריו, הוא נחשף לחומרים, אשר תמוה בעיניו כי בשבל הראשון נפתחה בגינם בדיקה ורק לאחר מכן חקירה. לדבריו, באנגליה אישי ציבור מתפטרים גם כשיש עבירה לכאורה על נורמות ציבוריות ולא רק עבירות פליליות. לדבריו: "מסרתי עדות מלאה למשטרה, את כל החומרים. ממה שראיתי בדצמבר 2016, מונח בידי החוקרים... הכל התחיל מתחקיר עיתונאי, יש עוד עיתונאים שעושים תחקירים רציניים, אני אומר את זה בצער כי תראה מה עושים לתקשורת בישראל. היא צריכה להיות חלק מהאיזונים ובלמים בדמוקרטיה".
"במידה ואראה שהחקירה מתמסמסת, אני אספר את מה שאני יודע".  "אני לא מאמין שלא יהיה פה משהו פלילי. ואם לא יהי  משהו פלילי, אז הציבור יידע את מה שהוא צריך לדעת ושישפוט את הדברים בבחירות הבאות".

צפו בקטע מהראיון. צילום: ערן בר שושן
​​​​​​​

פרץ: "מרגיש בשל להיות ראש הממשלה, אלחם בשיסוי הפנימי"

גם האורח השני בשבתרבות שימש כשר ביטחון במדינת ישראל. ח''כ עמיר פרץ סיפר כי הוא מרגיש בשל להיות ראש ממשלה, אחרי שמילא שורה ארוכה של תפקידים ציבוריים, בהם סגן ראש ממשלה. לדבריו, לא יישב בשום ממשלה שבראשה עומד נתניהוץ פרץ אמר, כי הסכנה הגדולה האורבת לישראל אינה החמאס או החיזבאללה, אלא השיסוי הפנימי ואם ייבחר, יפעל לאיחוי הקרעים בעם. 

עמיר פרץ בראיון בשבתרבות (צילום: ערן בר שושן)