טיפים: כך נכין את הגוף לצום של יום כיפור

בעזרת ארבעה עקרונות פשוטים - נוכל לעבור את צום יום הכיפורים בצורה בריאה וקלה
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: מארק ניימן / לשכת העיתונות הממשלתית

ארבעה עקרונות פשוטים כדי להכין את הגוף לצום:

1- לשתות במהלך סוף השבוע הקרוב מספיק מים! כ-10 כוסות ביום לפחות - על מנת לספק לגוף מספיק נוזלים ולמנוע התייבשות במהלך הצום.

2- במהלך היום לפני כניסת הצום כדאי לספק לגוף מספיק ארוחות קטנות ומאוזנות ולא להגיע רעבים לארוחה מפסקת! - כדי לא לצבור חוסרים ולאכול ארוחה גדולה מידי

3- בארוחה המפסקת מומלץ לבחור במאכלים העשירים בסיבים תזונתיים, חלבון ושומנים טובים שתורמים לתחושת השובע לזמן ממושך יותר וכן חשוב להקפיד על תיבול עדין (כדי למנוע צמא אחר כך)

4- בארוחה המפסקת לאכול לאט ולסיים את הארוחה בתחושה טובה וקלילה

אכילת כמות גדולה לא באמת תעזור לתחושת שובע לזמן ארוך יותר, ואף עלולה לגרום תחושה לא נעימה ואגירת שומנים

צום קל וגמר חתימה טובה!