עלייה בשביעות רצון התושבים מתאגיד ''מי שבע''

'מי שבע' מסכם חציון ראשון לשנת 2023: עליה בשימוש בשירותים הדיגיטליים, קיצור זמני ההמתנה במרכזי השירות ועליה בשביעות רצון התושבים
send whatsapp messsage send FB messsage
עלייה בשביעות רצון התושבים מתאגיד ''מי שבע'' צילום: באדיבות מי שבע

תאגיד "מי שבע" מסכם את החציון הראשון לשנת 2023 עם עמידה בכל היעדים המרכזיים בתחום השירות. יעדים אלה נקבעים כמדי שנה במסגרת התוכנית השנתית של התאגיד, תוך התמקדות בשיפור חוויית השירות לתושבים בכל ערוצי השירות. שיפור בזמני ההמתנה ובשביעות רצון התושבים, עידוד השימוש בשירותים הדיגיטליים וחתירה לשירות יעיל, מקצועי ואיכותי.

בחציון זה נרשמו כ- 21,691 פניות באמצעות הטפסים הדיגיטליים, סה"כ כ-27% מכלל הפניות לתאגיד. עוד עולה מהנתונים כי תושבי באר שבע ואופקים ממשיכים ליהנות מהשירותים הדיגיטליים שמציע התאגיד: הצטרפות לשירות חשבונית באמצעות הדוא"ל, תשלום מקוון ושימושים נוספים בשירותים המוצעים באפליקציית MAST!,  סה"כ עלייה של כ – 8% בשימוש בשירותים הללו.

כמו כן, מהנתונים עולה כי בחציון הראשון לשנת 2023 זמני ההמתנה במרכזי השירות בבאר שבע ובאופקים עומדים על כ- 1:27 דקות בממוצע, לעומת שנה אשתקד בה עמד הממוצע על כ-2:26 דקות, מדובר בירידה של כ-67%.

יצוין כי גם בסקר שביעות רצון הלקוחות רשם התאגיד שיפור של כ - 5% בחציון ראשון של שנת 2023 בהשוואה לשנת 2022, ובסה"כ שיפור של כ- 14% ב-3 השנים האחרונות.

אינג' מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "שיפור איכות השירות לתושב נמצא בראש סדר העדיפויות של מי שבע ולשמחתי נתוני החציון הראשון של השנה משקפים זאת בצורה הטובה ביותר. השימוש במגוון השירותים הדיגיטליים לצד מדד שביעות רצון התושבים בבאר שבע ובאופקים מעיד על המשך אמון התושבים במקצועיות ובאמינות מי שבע. ברצוני להודות לכל העוסקות והעוסקים במלאכה. נמשיך לתת שירות מיטבי ויעיל ולפעול למען שיפור איכות השירות בכלל התחומים".