לקסוס ישראל חנכה סוכנות חדשה בבאר שבע

הסוכנות החדשה ,הממוקמת באזור התעשיה עמק שרה , כוללת אולם תצוגה חדיש שעוצב על פי הסטנדרטים הגבוהים של מותג היוקרה היפני
send whatsapp messsage send FB messsage
השקת אולם תצוגה של לקסוס בבאר שבע - צילום לנס הפקות

לקסוס ישראל חונכת אולם תצוגה חדיש  בבאר שבע, ברחוב הבונים 26 באזור התעשייה עמק שרה בעיר. האולם החדש, שמשתרע על שטח של 400 מ"ר ינוהל על ידי סוכנות משנה מורשית י.מ האתגר שבבעלות  משפחת בורגמן, שהם גם בעלי סוכנות המשנה של טויוטה בעיר. המקום נועד לתת מענה ללקוחות החברה בדרום הארץ. 

חלל אולם התצוגה החדש, שמצטרף לאולמות התצוגה הקיימים של לקסוס ישראל בהרצליה, פתח תקווה ירושלים וחיפה, עוצב בסגנון יוקרתי על פי הסטנדרט העולמי של היצרן ועל פי תפיסת ה"אומוטנאשי". תפיסה זו מנחה את לקסוס בכלל פעילותה ובאה לידי ביטוי בכל אולמות התצוגה של המותג ברחבי העולם ובכל אחד מהדגמים - החל מחוויית הנהיגה ועד לעיצובים, ההופכים את היוקרה לבעלת משמעות, נגישה ומותאמת אישית. באופן זה, נוצרים אצל הלקוחות שביעות רצון וביטחון הנובעים מאיכות בלתי מתפשרת. אולם התצוגה בבאר שבע יעניק חווית אירוח ייחודית ואישית ללקוח בסטנדרט היפני הגבוה ביותר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "אנו שמחים להרחיב את פעילותה של לקסוס לדרום הארץ. המהלך מהווה חלק מתהליך הגדילה של המותג והפיכתו לשחקן משמעותי ביותר בשוק רכבי הפרימיום. מיקומה של הסוכנות החדשה בבאר שבע נבחר בקפידה באזור התעשיה המתחדש והמתפתח של עמק שרה בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים ולמרכזי מסחר נוספים. אנו בטוחים שהלקוחות יביעו אמון מלא בשרות שלנו שניתן על תפיסת האירוח היפנית מתוך הקפדה על כל פרט ופרט".




על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים:  https://bit.ly/3UrCqMK

כתבות נוספות למקרה שפספסת...