רבע גמר גביע הטוטו במושבה: ללא 15 שחקנים!

מחזיקת גביע הטוטו הפועל באר שבע תצטרך להסתדר במשחק נוק אאוט מכריע ב-21:00 מול מכבי פתח תקווה ללא שבעה שחקני נבחרות, שבעה פצועים ושחקן בשהייה. המאמן ברק בכר: "אנחנו סומכים על מי שיש"
send whatsapp messsage send FB messsage
בן שהר. ''אנחנו הפועל באר שבע ורוצים לזכות בכל התארים'' (צילום: שי מוגילבסקי)

בעיתוי מוזר ובעייתי, אחרי משחק הנבחרת אמש בליכטנשטיין, שבו ניצחה ישראל 0-1 עם מאור מליקסון בהרכב למשך 77 דקות, דן איינבינדר כמחליף לכחצי שעה וחאתם עבדאל חמיד ודור אלו על הספסל, תשחק הפועל באר שבע בלעדיהם ברבע גמר גביע הטוטו. כמו כן, ייעדרו שני שחקני הנבחרת של ניגריה ג'ון הוגו וטוני וואקמה ושחקן נבחרת הונגריה מיהאלי קורהוט.

בנוסף לא ישחקו הערב מול מכבי פתח תקווה באיצטדיון המושבה גם ניב זריהן שנפצע בברכו באימונים השבוע, השוער גיא חיימוב שלא התאמן באופן סדיר בשל כאבים בגב ואליניב ברדה שכבר הרבה זמן סוחב פציעה בשריר הירך האחורי.

אליהם תוסיפו את הפצועים ה"וותיקים" מיגל ויטור, אורן ביטון, בן ביטון וגיא מלמד. ואל תשכחו את הבלם בשהייה, שיר צדק, שממתין למועד הדיון המשמעתי בעניינו במוסדות אופ"א בשל החומר האסור שנמצא בשתן שלו.

לכן, לא כל כך ברור מדוע ביקשה הקבוצה עצמה להקדים את מועד המשחק, חרף לוח זמנים צפוף, בטח כשמדובר בנוק אאוט, משחק אחד ללא גומלין, שבו עלולה מחזיקת גביע הטוטו מהעונה שעברה לעוף מול מחזיקת גביע הטוטו שלפני שתי עונות ולאבד תואר.

בשל כל האילוצים והחיסורים, המאמן ברק בכר צפוי להעלות הרכב עם שלושה שחקני הגנה בלבד, לפני השוער הוותיק דודו גורש; לואיי טאהא, מתן אוחיון ו-וובה בראון. בכנפיים ישחקו איסאק קוואנקה הספרדי המאכזב וההזוי, בלית ברירה, ומוחמד גאדיר. במרכז השדה מהראן ראדי ומיכאל אוחנה, עם עילאי טרוסט, בן 18 וחצי מהנוער, בעבר במכבי חיפה, שצפוי לקבל הזדמנות ראשונה בבוגרים. בהתקפה תומאש פקהארט ובן שהר. על ספסל המחליפים יהיו שחקני נוער "השלושה" (הליגה שלהם בפגרה, איזה מזל)...

בן שהר: "הרכב די חסר, אנחנו מאוד מאוד שמחים שיש לנו הרבה שחקנים בנבחרות, אני חושב שזו הזדמנות טובה לשחקנים כמוני שחזרו מפציעות ולשחקנים שלא משחקים מספיק, לצבור דקות. זה משחק חשוב לנו, אנחנו רוצים לנצח, אנחנו הפועל באר שבע ורוצים לזכות בכל התארים. מי שנמצא מספיק טוב ומספיק ראוי כדי לעלות ולתת את הכל וזהו, אני מקווה שנעשה תוצאה טובה ונעבור".

שהר החלוץ, שמתאושש מפציעה ממושכת, התייחס גם לכך: "אני מרגיש יותר טוב, משתפר עם הכתף והתנועה. עם דקות משחק ארגיש הרבה יותר חד. שמח לחזור, להיות חלק מהקבוצה וזה הכי חשוב". 

למרות שמאמן באר שבע ברק בכר ביקש להקדים את ההתמודדות, הוא מודה: "מבחינתנו, ברור שזה לא אידיאלי להגיע למשחק הזה בסגל חסר, אבל בסופו של דבר אנחנו שמחים שיש לנו הרבה שחקני נבחרת, אנחנו לא שמחים שיש הרבה פצועים. זה משחק חשוב, זה רבע גמר גביע הטוטו, אנחנו סומכים על מי שיש. נעשה הכל וניתן הכל, כדי לעשות תוצאה טובה ולעבור שלב".

צביקה לוי ישפוט בעזרת הקוונים ליעוז אדי ועידן ירקוני. עידן לייבה יהיה השופט הרביעי. זאת, במשחק הבוגרים היחיד שיתקיים הערב בישראל, בשעה 21:00, ויועבר בשידור ישיר בטלוויזיה, בערוץ 5 ספורט, החל מרבע לתשע.