הפועל באר שבע תקיים טקס לזכרו של בנצי בלומנפלד ז"ל

אוהד הקבוצה שנפטר במהלך העונה יזכה למחווה מרגשת מאת הנהלת המועדון שהזמינה את המשפחה המורחבת להיות אורחי הכבוד במשחק הקרוב. מוקדם יותר יערך משחק ראווה לזכרו בהשתתפות ראש העירייה
send whatsapp messsage send FB messsage

הקיוסק האדום שבעיר העתיקה ברחוב קק"ל נשאר מיותם מחודש אוקטובר האחרון, החודש בו בנצי בלומנפלד ז"ל, האוהד המיתולוגי של הפועל באר שבע נפטר והשאיר אחריו מורשת שלמה של אהבה לקבוצה. הפועל באר שבע הוכיחו לא פעם כי הם לא שוכחים את האנשים שהיו חלק מהנוף של המועדון, ובנצי היה אחד מאוהדיו הגדולים. הנהלת המועדון הזמינה את משפחת בלומנפלד להיות אורחי הכבוד במשחק מול בני סכנין, כשלפני שריקת הפתיחה ייערך טקס מרגש לזכרו של אב המשפחה שנפטר במהלך העונה. 

בשעה 16:30 ייפתחו שערי האצטדיון ובשעה 17:00 ייערך ב'טרנר' משחק ראווה לזכרו של בנצי בהשתתפות שחקני עבר של הפועל באר שבע ובחיזוק ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ.

בן ציון "בנצי" בלומנפלד, האוהד מספר אחת של הפועל באר שבע נפטר בבית החולים שיבא בתל השומר בסוף חודש אוקטובר. בימיו האחרונים ביקש למסור במיוחד דרישת שלום לאלונה ברקת ממיטת חוליו. בנצי הותיר אחריו את רעייתו דליה, שתי בנותיו ונכדים.

הקיוסק המיתולוגי של בנצי ז''ל

הקיוסק של בנצי היה נקודת המפגש של אוהדי הפועל והתקיים בו כל הזמן פרלמנט ער ושמח של אוהדים, מכל הגילאים וכל שדרות העם. עבור עיתונאי באר שבע ובמיוחד עבור כתבי הספורט, הוא היה בר סמכא וגם מעין "אבא". את הנצחונות וההפסדים הוא היה "לוקח ללב". הוא היה אוהד נשמה מהסוג הנדיר, ברמות שהצעירים כיום מתקשים להבין. הקיוסק שלו גם נתן עבודה ללא מעט בני נוער, שהיו מקפלים את עיתוני שישי, במיוחד בעידן הזהב של העיתונות המודפסת, בשנות השבעים ושמונים. 
הקיוסק האגדי אפילו כיכב בסרט טלוויזיה, "מקומון", על פי ספר המתח של שולמית לפיד - עד כדי כך הוא נחשב לסמל באר שבעי.
הקיוקס, עשוי פח של פעם, היה בית שני לדורות רבים של אוהדים וגם מכר את כל העתונים כולם. הלקוחות לא הבינו כיצד קיוסק כל כך קטן מחזיק כל עיתון אפשרי, כולל עיתונים ברומנית, פולנית, יידיש, כל מקומוני באר שבע, היומונים ועוד. בנצי בכבודו ובעצמו היה מקבל הסחורה ויחד עם רעייתו, היה עובד במקום מבוקר עד ערב.