למרות החגיגות: לנצח בטדי ולקבוע שיא חדש

הערב יש משחק ליגה. כן, כן. הפועל באר שבע מול בית''ר ירושלים בחוץ ב-20:30 בהרכב משני. בית"ר חייבת לנצח, אבל גם לאלופת המדינה יש על מה לשחק
send whatsapp messsage send FB messsage
חגיגות אליפות בשבוע שעבר. היום צריכים להגיע ל-84 נקודות (צילום: אסף חיימוביץ')

חגיגות האליפות המתגלגלות זה שבועיים, ששיאן היה במוצאי שבת לעיני כ-60 אלף אוהדים מול במה עירונית גדולה ואמנים מהשורה הראשונה במדינה, השכיחו את העובדה שעונת הכדורגל 2016/17 עדיין לא נסתיימה. שני משחקי ליגת על עוד לפני הפועל באר שבע, למרות התחושה שהקבוצה כבר יצאה לפגרה ונמצאת בים.

הערב, ב-20:30, באיצטדיון טדי בירושלים, תתארח אלופת המדינה אצל בית"ר, שעדיין מבקשת להבטיח את המקום השלישי בטבלה, שמעניק כרטיס אוטומטי לאירופה. אחרי שאמש מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי תל אביב 1-2, למשחק בטדי יש משמעות לשני הכיוונים. ניצחון של מוליכת הטבלה יגדיל את הפער מסגניתה להפרש שיא, של 12 נקודות ואגב כך, ישבור את שיא הנקודות שלה מהעונה שעברה מ-83 ל-84. כבר שתי סיבות טובות למה להיות רציניים. מצד שני, בית"ר צריכה לברוח מהמקום הרביעי, שכן מכבי פתח תקווה התקרבה אליה כדי נקודה בודדה. ניצחון של ירושלים הערב יבטיח לה סופית את המקום השלישי.

בעוד עבור שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים, זהו משחק חשוב ביותר, בשביל ברק בכר, מאמן באר שבע, מדובר במשחק קליל, ללא מתח. בכר אפילו פינה את הבמה לעוזרו עמיר נוסבאום, במסיבת העיתונאים שנערכה אתמול לקראת המשחק. כמובן, שהקולות שבקעו מאיצטדיון טרנר מדברים על ניצחון במשחק החוץ האחרון העונה, לפני משחק הבית האחרון, עם בני סכנין בשבוע הבא.

המגמה שהחלה במשחק הקודם, 1-1 בבית מול מכבי פתח תקווה, שלפיה שחקני עוגן משמעותיים סופסלו, כדי שינוחו ולא ייפצעו ויהיו רעננים ובריאים לקראת מוקדמות ליגת האלופות האירופי כבר בעוד כחודשיים, תימשך ואף ביתר שאת. לפיכך, צפויים לשחק שחקנים מחליפים, כדוגמת הבלם לואיי טאהא (במקום שיר צדק), המגן הימני מתן אוחיון (במקום בן ביטון), הקשר האחורי וובה בראון (במקום ג'ון הוגו), חלוץ הכנף ניב זריהן (במקום אליניב ברדה).

המשחק שינעל את המחזור ה-35 והלפני אחרון יועבר בשידור ישיר בטלוויזיה, אך בערוץ בתשלום. ישפוט: שלום בן אברהם.