האם שני המאורים ישחקו סוף סוף יחד?!

מסתמן: מאור בוזגלו ישוב להרכב וישחק לצדו של מאור מליקסון, הערב מול הפועל חיפה בחוץ. הרכב התקפי של ברק בכר במטרה להחזיר את פער 5 הנקודות ממכבי תל אביב
send whatsapp messsage send FB messsage
מאור בוזגלו. עולה עולה!

כשפער הנקודות כל כך קטן בין המקום הראשון לשני (49 לבאר שבע לעומת 47 למכבי תל אביב), תנסה הפועל להשיב לעצמה את היתרון בן 5 הנקודות, כשתתארח הערב (20:15, שידור ישיר בערוץ בתשלום) אצל הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל בכדורגל.

הניצחון אמש של מכבי תל אביב 0-3 על קריית שמונה מכניס ללחץ את אוהדי באר שבע וכנראה גם את השחקנים והמאמן, שיצאו כבר אתמול צפונה להתנתק מן העיר הדרומית הרוגשת.

הפועל חיפה אמנם רק במקום השמיני בטבלה, ולה 27 נקודות בלבד, אך הקבוצה בהדרכתם של דני גולן וניר קלינגר נמצאת ב'פורמה' טובה, אחרי ניצחון מדהים 0-3 על מכבי חיפה והיא לוטשת עיניה לפליי אוף העליון. ניצחון שלה הערב יקרב אותה כדי שתי נקודות מהיריבה העירונית שבמקום השישי.

באר שבע די מקרטעת לאחרונה – בקושי רב ניצחה את אשקלון מהתחתית בבית 1-2 וביום חמישי הפסידה בטרנר 1-3 לאלופת טורקיה בשיקטאש בליגה האירופית. אולי בשל כך, המאמן ברק בכר יטיל את יהבו הערב על ההתקפה ויפתח בהרכב טכני ויצירתי.

מאור בוזגלו, שנעדר משני המשחקים האחרונים בשל פציעה בכתף וחסרונו הורגש היטב, צפוי לקבל זריקה ולזנק ל-11 הראשונים. לצדו של בוזגלו בכנף ימין, עתיד לשחק באמצע מאור מליקסון, משמאל טוני וואקמה ובחוד חלוץ שפיץ – אליניב ברדה או בן שהר. המשמעות: רק שני קשרים הגנתיים ולא שלושה – ג'ון הוגו ומהראן ראדי. אובידיו הובאן העייף יידחק ככל הנראה לספסל המחליפים.

שינויים יהיו גם בהגנת הקבוצה. יכולתו החלשה של הבלם החוזר וויליאם סווארס לא נעלמה מעיניו של בכר ולואיי טאהא צפוי להחליף אותו בהרכב. בעמדת המגן הימני קיים ספק לגבי כשירותו של בן ביטון ומתן אוחיון הוצב בעמדת כוננות. בצד שמאל צפוי לשוב, לאחר פציעה של קרוב לחודש, מיהאי קורהוט, למרות היכולת הגבוהה שגילה לאחרונה בן תורג'מן.

בסיבוב הקודם באר שבע הביסה את חיפה האדומה, 1-5 במחזור העשירי ב-19/11/16 באיצטדיון טרנר. הערב יחתום בכר גם על 1-2, העיקר שיחזור עם ניצחון, יצבור 3 נקודות מלאות ו"יברח" לג'ורדי קרויף, שנושף בעורפו.