פיצוץ בתחנת דלק בערד, פצוע פונה מהזירה
הצעיר פונה לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מכוויות בפנים ובגפיים – הפיצוץ אירע סמוך לתחנת דלק בעיר
בשעה 08:27 הבוקר (ראשון), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על גבר שהובא עצמאית לתחנת מד"א בערד, לאחר שנפצע בעקבות פיצוץ של בלון גז – שככל הנראה התרחש בתחנת דלק בעיר.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מדובר בגבר כבן 23 שנפצע באורח בינוני וסובל מכוויות בפנים ובגפיים.
נסיבות האירוע בבדיקה.










































