משרד יחסי הציבור של הילה כלפון זכה בתקציב הפרסום של תיאטרון באר שבע

משרד יחסי הציבור HK מצרף את תיאטרון באר שבע לתיק לקוחות המתאפיין בתחומי תרבות, אדריכלות, עיצוב, חברה, לייף סטייל וצרכנות
send whatsapp messsage send FB messsage
הילה כלפון, תיאטרון באר שבע (יח''צ, קרדיט צילום הילה כלפון: מיכל בנדק)

משרד יחסי הציבור HK של הילה כלפון קיבל לאחרונה שלושה תקציבים חדשים, בהם של תיאטרון באר שבע. התקציבים החדשים המצטרפים לתיק לקוחות המתאפיין בתחומי תרבות, אדריכלות, עיצוב, חברה, לייף סטייל וצרכנות. התקציבים החדשים הם של תיאטרון באר שבע וכן פיק אדריכלים ובוטיק הזית.

תיאטרון באר שבע הוקם לפני 51 שנה, ב- 1973 כיוזמה של גרי בילו ז"ל ושל השחקניות מרגלית סטנדר ז"ל, נעמי בלומנטל וזכריה לירז ז"ל שהיה ממייסדיו ובתמיכתם של ראש העיר באותם ימים אליהו נאווי, וסגנו, מחזיק תיק התרבות מר בנץ כרמל ז"ל. התיאטרון מפיק חמש הצגות חדשות מידי עונה, עמן הוא מרבה להופיע ברחבי הארץ בתיאטראות גדולים וגם במוסדות חינוך. בכך מפיץ התיאטרון את בשורת התרבות המגיעה מבאר-שבע ברחבי המדינה ולעתים אף מעבר לים.

תיאטרון באר-שבע מונה כ-50 שחקנים פעילים, כולם בוגרי בתי ספר למשחק מקצועיים, ובנוסף מעסיק כ-70 עובדים נוספים, רובם ככולם תושבי באר-שבע והנגב. עם השנים "גידל" התיאטרון שחקנים ויוצרים צעירים ומוכשרים, שהפכו לשמות המובילים בארץ.

ההצגה אותה מקדם משרד היח"צ של הילה כלפון היא: 'גיבור אמריקאי'. סיפור נוגע ללב על שלושה אנשים מתחתית הסולם החברתי, המחליטים להיאבק על מקומם בעולם הקפיטליסטי.