משה אביסרור ז''ל יונצח בפרוייקט בניה יוקרתי בתל אביב

משה אביסרור ז''ל יונצח בשם הפרויקט של החברה בשדה דב – ASHIRA ע"ש שירת הים של משה
send whatsapp messsage send FB messsage
משה אביסרור ז''ל (צילום: אלבום משפחתי / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

חברת אביסרור תבנה בשדה דב 406 דירות חדשות במגדל מגורים בן 34 קומות, ומבנים בבנייה מרקמית של 9, 12, 16 קומות, כולל שטחי מסחר. שם הפרויקט – על שם שירת הים של משה, ועם הקשר למייסד החברה ואבי המשפחה משה אביסרור ז"ל  .

חברת אביסרור משה ובניו חושפת לראשונה את שם פרויקט היוקרה שתבנה ברובע שדה דב בתל אביב – פרויקט ASHIRA sde dov by AVISROR, על שם שירת הים של משה, ועם הקשר למייסד החברה משה אביסרור ז"ל. 


חברת אביסרור תבנה ברובע שדה דב 406 דירות חדשות בשטח של 7.3 דונם בצפון העיר. הפרויקט כולל מגדל מגורים בן 34 קומות, ובנייה מרקמית של 9, 12, 16 קומות, כולל שטחי מסחר. מדובר באחת הקרקעות הנחשקות ביותר באזור המרכז בכלל ובתל אביב בפרט.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון, וכולל דירות 2 ,2.5, 3, 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים מפוארים. כ-25% מהדירות יהיו דירות קטנות בנות שני חדרים. הפרויקט כולל גם בריכת שחייה פנימית פרטית, מתחם ספא פרטי, חדר כושר, חדר ישיבות גדול, עמדת שומר 24/7, אשכול גני ילדים וחללים משותפים אחרים לשימוש הדיירים שינוהלו על ידי אפליקציה  ייעודית. המטרה היתה ליצור בפרויקט שלוחה של הבית, עם מרחב פנאי פונקציונלי שישתלב בחיי הדיירים ויהווה עבורם גם מקום עבודה, מפגש, משחק ואירוח. בימים אלה החברה החלה במכירה מוקדמת שקטה למקורבים. 

לדברי האחים ג'קי, אלי ויורם אביסרור:  "בבחירת שם הפרויקט חשבנו על חיבור בין עולמות הים והתנועה, ולקשר אותם לחזון החברה הממשיכה את דרכו של אבי המשפחה משה אביסרור ז"ל. השם הנבחר מייצג ערכים של משפחתיות, שורשיות ואהבת הארץ, והוא גם מתחבר למיקום האסטרטגי של הפרויקט על חוף הים. בדרך זו ברכתו של משה אביסרור שורה על הפרויקט".

רובע שדה דב בצומת הרחובות ש"י עגנון ולוי אשכול בתל אביב יכלול בסיום הבנייה כ-16,000 יח"ד, שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף כ-191,000 מ"ר, מלונאות בהיקף של כ-30,000 מ"ר, מבנים ומוסדות ציבור, כיכר עירונית, שטח ציבורי פתוח ושבילים בשכונת אשכול הירוקה והמבוקשת. הבינוי ברובע ישלב בנייה מרקמית המקנה לרחוב חזית פעילה, בשילוב מבנים בגובה 16 קומות ובנייה במגדלים בגובה של עד 41 קומות. תמהיל יחידות הדיור יהיה מגוון ויכלול גם מאות יחידות דיור בר השגה.



​​​​​​​​​​​​על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים

https://chat.whatsapp.com/LB60TYzq8jt3UOYQLJcg8C