ויכוח על פגיעה ברכב הסתיים בליל יריות ורצח ילד

כתב אישום נגד ארבעה תושבי רהט: פגיעה ברכב הפכה לקטטה המונית, מלווה בשעות של ירי במהלכן נרצח הילד מוחמד סלאמה אבו הואש
send whatsapp messsage send FB messsage
זירת הירי, ניידות מחוץ למתחם. הילד שנרצח, מוחמד סלאמה אבו הואש (צילומי רשתות / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אחמד ע'מדין (26), מאזן ע'מדין (25), סאמי ע'מדין (40), תייסר ע'מדין (30) מרהט בגין רצח לאחר שבגין סכסוך בין משפחות בעיר נרצח ילד כבן 11, מוחמד סלאמה אבו הואש.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד איילת קדוש, עולה כי במהלך אפריל בסמוך לשעות הצהריים פגע סאמי ממשפחת ע'מדין במספר רכבים חונים השייכים לבני משפחת אבו הוואש. בעקבות האמור, החלו להתאסף סביב סאמי, אנשים ממשפחת אבו הוואש והחלו לתקוף אותו. בתגובה, סאמי ובני משפחה נוספים מפלג ע'מאדין החלו להתעמת עם בני משפחת אבו הוואש. עד מהרה, התרחבו העימותים בין בני משפחות שני הצדדים, עד אשר גלשו  והתרחבו לסדרת אירועי אלימות מצד שתי המשפחות.

במהלך העימותים הגיע תייסיר, לביתם של משפחת אבו הוואש המצוי בסמיכות לביתו ופנה לאשתו השייכת למשפחת ע'מדין ודרש ממנה לתמוך בהם ולא במשפחת בעלה תוך שהוא צועק לעברה:"וואלה אני אשרוף אותך אם לא תשתתפי איתנו ואני אגרש אותך מהבית יא ז***ה ש***ה".

וידאו: ליל הירי ברהט (צילום ארכיון) (צילום: רשתות חברתיות, עמאר אסדי-טלגרם / שימוש הוגן על פי סעיף 27א')


מספר שעות לאחר מכן, החלו הנאשמים ואנשים נוספים ממשפחת ע'מדין, לתקוף את ביתו של ע'מדין, כשהם חמושים באבנים ובמקלות, תוך שהם מנפצים את חלונות הבית ומאיימים עליו כי ישרפו אותו. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, הפרידו בין הניצים והעימותים בין הצדדים שככו למספר שעות.

מספר שעות לאחר התחדשו יידויי האבנים לעבר ביתו של ר.ע, כאשר במקביל, התאספו הנאשמים ונכנסו למתחם ביתו של ע'מדין, כאשר הם חמושים באקדחים ובכלי נשק קר נוספים כגון ברזל וסכינים. באותה העת, שהו בחצר ביתו של ע'מדין, קבוצת האנשים ובהם הילד המנוח (11) והחלו לירות לעבור קבוצת האנשים, מטווח קצר של מטרים בודדים.

מיד לאחר שהנאשמים נכנסו לבית של ר.ע, בו שהו קבוצת האנשים ובניהם הילד המנוח, החלו אחמד ע'מדין, מאזן וסאמי לירות לעברם, מטווח קצר של מטרים בודדים, כשכל אותה העת תייסיר נמצא עימם ובסמוך אליהם ואוחז בידו מוט ברזל. כתוצאה מהירי, נפגע הילד המנוח מקליע שחדר לשכם כתפו הימנית. המנוח החל לרוץ לכיוון השטח הפתוח מאחורי ביתו של ע'מדין, אך התמוטט ונפל ארצה. כתוצאה מהירי נפגע אדם נוסף ששהה במקום.

לילי הירי ברהט (צילום ללא קרדיט)

לאחר מכן, נמלטו הנאשמים דרך שער הכניסה הקדמית לבית, בעוד הילד המנוח מתבוסס בדמו. הילד המנוח פונה ברכב על ידי בני משפחתו לתחנת מד"א הקרובה, ומשם פונה באמבולנס שפינה את המנוח לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותו.

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל ציינה עו"ד קדוש כי: " ... מיוחסות להם עבירות שבוצעו באלימות חמורה או באכזריות או תוך שימוש בנשק קר או חם. במקרה דנן, רצח, שבוצע תוך שימוש באקדחים עם הצטיידות בנשק קר ועבירות אלימות , איומים ונשיאת נשק חם."

לנאשמים יוחסו עבירות של רצח, חבלה בכוונה מחמירה, חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות, הובלה ונשיאת נשק וירי מנשק לחם לתייסיר ע'מדין יוחסה גם בעירה של איומים.



​​​​​​​​​​​​על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''חדשות באר שבע והנגב 24/7'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

 תוכלו להעביר ישירות דיווחים מהשטח אל העורך האחראי דני בלר בטלפון 052-2394026 או במייל  daniel.beller@gmail.com

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים

https://chat.whatsapp.com/LB60TYzq8jt3UOYQLJcg8C